Gå til innhold

Ni av ti får ikkje jobb

Anbefalte innlegg

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Tror at vi som (visstnok) "har" Aspergers blir dullet veldig med. Blir sett på som evneveike håpløse utskudd som ikke tåler noe, og får kastet trygden etter oss,

Anonymkode: 2f6e1...7e3

Det vet jeg ikke noe om, men vil tro de med den diagnosen har andre problemer (det med favoritt gjøremål er ikke et problem).

Fortsetter under...

4 minutter siden, Wretch skrev:

Det vet jeg ikke noe om, men vil tro de med den diagnosen har andre problemer (det med favoritt gjøremål er ikke et problem).

Det står vel endel om dette i heftet Arbeidssøkere med Asperger syndrom utgitt av NAV.

13 minutter siden, Wretch skrev:

Ok, jeg vet ikke. Hva er poenget med "diagnose", annet enn å slippe å bli køddet med av nav?

Nei, så lenge det ikke finnes "behandlig" er det eneste grunn til å ha en diagnose.

Annonse

Annonse

11 timer siden, Wretch skrev:

Kanskje jeg like gjerne skulle kuttet ut medisinene. Jeg vet iikke.

Bruker du medisin mot as, er det det du mener? Isåfall skulle jeg gjerne likt å visst hva slags medisin det var snakk om?

Anonymkode: b242d...cbe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...