Gå til innhold

Hva synes du om kurs og foredrag?

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

De fleste har vært på ett foredrag via jobben, enkelte har vært på foredrag de selv må betale for, for å få motivasjon og slike ting. Kjente selvhjelpsguruer har til og med foredrag i Oslo spektrum, til fet betaling. Selv jeg som ikke har all verden med yrkeserfaring har vært på kurs og foredrag til tidligere arbeidsgiver, og foredrag innen psykiatri. Og hva kan jeg si?

JEG SER HELLER MALING TØRKE!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413068-hva-synes-du-om-kurs-og-foredrag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

De fleste har vært på ett foredrag via jobben, enkelte har vært på foredrag de selv må betale for, for å få motivasjon og slike ting. Kjente selvhjelpsguruer har til og med foredrag i Oslo spektrum, til fet betaling. Selv jeg som ikke har all verden med yrkeserfaring har vært på kurs og foredrag til tidligere arbeidsgiver, og foredrag innen psykiatri. Og hva kan jeg si?

Det syntes jeg ikke noe om.

Anonymkode: 74e4b...fe1

6 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Noen ganger er det veldig interessant og matnyttig, andre ganger.... vel... kan jeg sitte sammen med deg og se malingen tørke?

Da må innholdet interessere meg, og foredragsholderen bør være engasjerte - ikke bare stå der og messe det som står på powerpoint-presentasjonene sine. De bør være i stand til å snakke litt uavhengig av disse, opptre som at de tenker rundt det de "powerpointer." Når de ikke gjør annet enn å lese presentasjonene sine, blir det nesten som å høre foredragsholders manus - hvilket er lite engasjerende i mine øyne.

Jeg faller ut etter 2 min uansett, så om det er noen som holder kurs eller det er maling som tørker så havner jeg i tåka, mens kroppen vrir og vrenger på seg.

Har aldri vært på motivasjons-foredrag. Ser for meg at det må være noe av det mest irriterende som finnes. Overdrevent positive folk!!!!

Har vært på noen kurs, de har vært faglige. Det er stor forskjell på kursholderene. En lærer jeg hadde på lærlinge-skolen klarte å få forskrifter til å bli ganske interessant. Det er imponerende. Men det er langt mellom de som får til det. Uansett blir jeg for det meste bare forbanna på meg selv fordi jeg ikke klarer følge med. Så jeg styrer unna kurs så langt det lar seg gjøre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...