stjernestøv Skrevet 16. august 2016 Skrevet 16. august 2016 Brukte barbermaskin på leggene, har gjort det noen ganger...lady shave. Men nå er jo leggene blitt så ru, vet ikke om det kalles appelsinhud. Og jeg klorer på dem, da ser de enda verre ut. Før brukte jeg bare høvel, vil det bli bedre? Noen med erfaring? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 Skrevet 16. august 2016 Appelsinhud er noe annet. La de være litt og smør dem. Anonymkode: 084fc...708 1 Siter
frosken Skrevet 16. august 2016 Skrevet 16. august 2016 37 minutter siden, stjernestøv skrev: Brukte barbermaskin på leggene, har gjort det noen ganger...lady shave. Men nå er jo leggene blitt så ru, vet ikke om det kalles appelsinhud. Og jeg klorer på dem, da ser de enda verre ut. Før brukte jeg bare høvel, vil det bli bedre? Noen med erfaring? Høres ut som om huden er blitt tørr og irritert. Det kan hjelpe enten å smøre dem inn med badeolje før du dusjer og/eller bruke bodylotion etc. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2016 Forfatter Skrevet 17. august 2016 12 timer siden, frosken skrev: Høres ut som om huden er blitt tørr og irritert. Det kan hjelpe enten å smøre dem inn med badeolje før du dusjer og/eller bruke bodylotion etc. Får bruke bodylotion da ja, gjorde alltid det før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.