Gå til innhold

til tango 3050


Gjest barelurerjeg

Anbefalte innlegg

Gjest barelurerjeg

Du sier at du tisser på deg frivillig, men at du samtidig er redd for at noen skal se eller kjenne at du har bleie på deg...

Du er jo heldig som kan kontrollere urinfuksjonen, hvorfor går du ikke bare på toalettet når du "må"?

Sorry, jeg bare er så nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til barelurerjeg. Det er et godt spørsmål du stiller. Dersom vedkommende velger dette selv kan en jo lure på hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest ensom gutt

Hei på deg Ja jeg også bruker bleie til daglig men jeg har en ryggskade som jør det slik.

men jeg har veldig lyst til å slå av en prat med deg vis du vil . jeg føler meg ganske isolert med mine problemer så det hade vert moro å trefe andre menesker som også bruker bleier. for meg spiler det ingen rolle om du liker å bruke bleier eller ikke.

jeg er foresten en gutt på 26år.

du kan også send meg en e mail vis du vil. OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom gutt

Hei på deg Ja jeg også bruker bleie til daglig men jeg har en ryggskade som jør det slik.

men jeg har veldig lyst til å slå av en prat med deg vis du vil . jeg føler meg ganske isolert med mine problemer så det hade vert moro å trefe andre menesker som også bruker bleier. for meg spiler det ingen rolle om du liker å bruke bleier eller ikke.

jeg er foresten en gutt på 26år.

du kan også send meg en e mail vis du vil. OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...