Gå til innhold

Er dette månen, eller noe helt annet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg ble nervøs for om det kunne være verdens undergang, spessielt når mamma sa at månen går nedover istedenfor å stige nå på kvelden.

Går den ned et sted så betyr det at den går opp et annet sted ;) Her har ikke månen kommet opp over åsen enda, men jeg kan se lyset fra den så den dukker snart opp. Månen er ikke alltid så lett å bli klok på syns jeg, noen ganger kan man jo se den midt på dagen.

Blomsterfluen
1 minutt siden, Trine skrev:

Går den ned et sted så betyr det at den går opp et annet sted ;) Her har ikke månen kommet opp over åsen enda, men jeg kan se lyset fra den så den dukker snart opp. Månen er ikke alltid så lett å bli klok på syns jeg, noen ganger kan man jo se den midt på dagen.

Ja. Månen er skjønn og fin og en "døgn-luring".

Annonse

The idea was first put forward in 1995 by Nancy Lieder, founder of the website ZetaTalk. Lieder describes herself as a contactee with the ability to receive messages from extraterrestrials from the Zeta Reticuli star system through an implant in her brain. She states that she was chosen to warn mankind that the object would sweep through the inner Solar System in May 2003 (though that date was later postponed) causing Earth to undergo a physical pole shift that would destroy most of humanity.

Anonymkode: 4f687...130

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...