Gå til innhold

Røde streker langs muskler som er såre, farlig?

Anbefalte innlegg

Hei, har vært usedvanlig aktiv (pleier å bare sitte foran pcn hele dagen) men nå har jeg gått veldig mye, og nå så har jeg så vondt i musklene i beina at jeg har store problemer med å stå oppreist (bra det er helg da og kan slappe av litt) MEN det jeg har oppdaget er røde streker langs benet fra midt på låret til midt på leggen mest tydelige på låret mest rødt og bredest ca 2cm på det tykkeste, også nederst på leggen er det bare svakt rødt, Det er 2 slike streker på ene benet og 1 på det andre. Det gjør vondt når jeg tar på de røde områdene. Kan dette være farlig bør jeg ta kontakt med lege ? Det er ingen åpne sår altså, strekene starter "midt i løse lufta" ellers ville jeg jo kontaktet lege med en gang dersom det var masse røde streker ut av et infisert sår, men litt usikker her ... (og jeg liker ikke å dra til legen, og ikke å be om "hastetime", og IHVERTFALL ikke å gå til legen og/eller hastetime uten grunn det ønsker jeg ikke.)

Noen som har noen tanker om saken ?(vet at dere ikke er leger altså)

Anonymkode: 984c2...371

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...