Gå til innhold

Planer for kvelden/ettermiddagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det å lage plan i utgangspunktet. Hva er vitsen med det om det ikke gir en noe?

Anonymkode: 7b673...d16

Planer og stuktur vil trolig gi et bedre liv på sikt. Men det er viktig ikke gi opp for tidlig!

Anonymkode: 47e28...c43

• 3 uker senere...

Annonse

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Nå har jeg stått opp kl 6. Trent fra 7  til 8. Jobbet til 4. Sittet med en liten bi-jobb til nå (17:40). Så blir det kanskje noe junk-middag og dugnadsarbeid til ca 18 - 22:00. Deretter endelig dra hjem, drikke en øl og kollapse.

Hvor tar folk energien fra, lurer jeg på. 

Anonymkode: 908e4...bfc

16 minutes ago, Gargamel said:

Nå har jeg stått opp kl 6. Trent fra 7  til 8. Jobbet til 4. Sittet med en liten bi-jobb til nå (17:40). Så blir det kanskje noe junk-middag og dugnadsarbeid til ca 18 - 22:00. Deretter endelig dra hjem, drikke en øl og kollapse.

Høres ut som et fullverdig liv.

17 minutes ago, Gargamel said:

Jeg ville heller vært i sofaen foran TV'en med en flaske vin på bordet og en velvillig pupp i hånda. DET er et fullverdig liv :)

Men du får vel bra betalt av all denne jobbing da. Du må jo være mangemillionær.

Jeg stod opp 6.30), syklet til jobb 7.25 og var tilbake fra jobb klokka 16. Fikk besøk av ei lita niese som skal overnatte, og 16.30 dro vi på riding med 12-åringen. Var med og hjalp med leiing av hestene, så jeg fikk meg en liten tur. Hjemme igjen kl 20.

Mannen hadde laget middag. Vi spiste og fikk gjesten i seng halv ni. Nå har jeg tatt en dusj (luktet både svette og hest), og skal schlappe av oss sofaen et par timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...