Gå til innhold

Glede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ingen hobbyer, som fotografering eller strikking? 

Anonymkode: 8e611...4e3

Jeg liker å ta bilder, av hunder. Liker å gå på tur, med hunder. Uansett hva jeg skal gjøre så vil jeg kunne ha med en hund. Alt blir så meningsløst og skummelt uten. Så det er ting jeg liker å gjøre, men de tingene er ikke verdt noe om jeg ikke kan gjøre de sammen med hunden min.

Jeg strikket en lue en gang, da hadde jeg vært syk med streptokokker i evigheter og trodde jeg skulle stryke med av kjedsomhet. Men jeg hadde så mye feber at jeg ikke orket annet enn å ligge på sofaen. Den lua ble litt kort og ganske stygg. Jeg har ikke talent og ting skal helst være ferdig før jeg har begynt så strikking er ikke noe for meg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413170-glede/#findComment-3716590
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...