AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Hvorfor er jeg så deprimert i det siste? Anonymkode: 0e8ff...e14 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er jeg så deprimert i det siste? Anonymkode: 0e8ff...e14 Hvordan skal vi vite det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 3 minutes ago, XbellaX said: Hvordan skal vi vite det? Nei, det vet dere jo ikke. Men det forandrer ikke hvordan det er. Anonymkode: 0e8ff...e14 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 43 minutes ago, AnonymBruker said: Hvorfor er jeg så deprimert i det siste? Anonymkode: 0e8ff...e14 Du trenger kanskje anti-depressiva. Snakk med legen. Anonymkode: acab0...ab4 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, det vet dere jo ikke. Men det forandrer ikke hvordan det er. Anonymkode: 0e8ff...e14 Det er sant, og ganske så pyton er det uansett. Men om du vil ha svar på spørsmålet ditt ville det hjulpet om du ga litt mer informasjon? Eller hur? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 11 minutes ago, AnonymBruker said: Du trenger kanskje anti-depressiva. Snakk med legen. Anonymkode: acab0...ab4 Kanskje jeg skal det ja... 11 minutes ago, XbellaX said: Det er sant, og ganske så pyton er det uansett. Men om du vil ha svar på spørsmålet ditt ville det hjulpet om du ga litt mer informasjon? Eller hur? Er kanskje desillusjonert med tanke på det med å "få hjelp", men det forandrer ikke hvordan jeg har det... Anonymkode: 0e8ff...e14 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg skal det ja... Er kanskje desillusjonert med tanke på det med å "få hjelp", men det forandrer ikke hvordan jeg har det... Anonymkode: 0e8ff...e14 Var det kun en folkeopplysning du kom med i hovedinnlegget ditt eller vil du ha svar på spørsmålet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg skal det ja... Er kanskje desillusjonert med tanke på det med å "få hjelp", men det forandrer ikke hvordan jeg har det... Anonymkode: 0e8ff...e14 Det er mulig du trenger noe å gjøre, ikke mer piller. Anonymkode: f7170...d22 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Vet ikke, men dersom du ikke har forsøkt å mosjonere litt (gjerne med høyere tempo enn kun gåing), spise fisk og frukt og grønt og generelt sunt og variert, drukket lite cola/rent sukker, gjøre ting du opplever som meningsfylt, være litt ute i dagslys få litt sol på kroppen, ha god døgnrytme, og sosialiser med mennesker irl, så kan du forsøke det for det er viktig for å føle seg bra Dersom det ikke hjelper eller er uaktuelt så kan du forsøke medisiner/samtaleterapi, fastlegen kan hjelpe deg med det evt henvise deg videre om nødvendig. Lykke til Anonymkode: 655cc...44b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Ja, da er det bare sånn det må være da. Anonymkode: 0e8ff...e14 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.