Nicklusheletida Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Jeg skal ha konfirmasjonen i et lokale på gamlejobben min. Der har jeg to venninner som hjelper med med alt. Dekke bord, bestille maten , servere, vaske og rydde etterpå. De vil ikke ha noe betaling. Sier at det er en vennetjeneste. Jeg må i hvertfall gi de en gave. Noen som har noen gode forslag ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 11 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Jeg skal ha konfirmasjonen i et lokale på gamlejobben min. Der har jeg to venninner som hjelper med med alt. Dekke bord, bestille maten , servere, vaske og rydde etterpå. De vil ikke ha noe betaling. Sier at det er en vennetjeneste. Jeg må i hvertfall gi de en gave. Noen som har noen gode forslag ? Det sa våre hjelpere også, men vi hadde et lite etterpålag med dem hjemme hos oss og da fikk de hver sin konvolutt fra konfirmanten med beskjed om å åpne den når de kom hjem. Der var det bilde av konfirmanten og en pengesum. Hvis du velger ikke å gi penger så ville jeg gitt en vinflaske og et gavekort kanskje? 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. august 2016 Forfatter Skrevet 21. august 2016 48 minutter siden, Lillemus skrev: Det sa våre hjelpere også, men vi hadde et lite etterpålag med dem hjemme hos oss og da fikk de hver sin konvolutt fra konfirmanten med beskjed om å åpne den når de kom hjem. Der var det bilde av konfirmanten og en pengesum. Hvis du velger ikke å gi penger så ville jeg gitt en vinflaske og et gavekort kanskje? Takk for svar . Det synes jeg var en god ide 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Hadde gitt gavekort på massasje eller hudpleie. Anonymkode: fcd59...837 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde gitt gavekort på massasje eller hudpleie. Anonymkode: fcd59...837 Jeg ville gitt et generelt gavekort som kan brukes i hvilken som helst butikk, ikke alle liker hudpleie eller massasje og gavekortet vil kunne bli liggende ubrukt. Så med mindre man vet at akkurat den typen gavekort faller i smak så ville jeg ligget unna det. 0 Siter
laban Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 (endret) 10 timer siden, Nicklusheletida skrev: Takk for svar . Det synes jeg var en god ide Enig. Legg ved et gavekort når du sender dem takkekort. Jeg ville valgt enten Universalgavekort (du får kjøpt dem i Lillegrensen eller på www.presentkort.no) eller fra en blomsterkjede (Euroflorist eller Interflora) eller Vinmonopolet. Du kjenner sikkert venninnene dine godt nok til å velge noe som passer. Endret 22. august 2016 av laban 1 Siter
påskelilje Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 Jeg har servert/vært på kjøkkenet ito konfirmasjoner, og fikk den ene gangen en flott blomst i korg, til å ha utenfor døra - og den andre gangen en eske med litt spesielle øltyper (jeg synes det er veldig godt). Ble veldig glad for begge deler :-) Da vi hadde konfirmasjon kjøpte jeg en uteblomst til de som hadde hjulpet til. 1 Siter
Madelenemie Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 (endret) 14 timer siden, Nicklusheletida skrev: Jeg skal ha konfirmasjonen i et lokale på gamlejobben min. Der har jeg to venninner som hjelper med med alt. Dekke bord, bestille maten , servere, vaske og rydde etterpå. De vil ikke ha noe betaling. Sier at det er en vennetjeneste. Jeg må i hvertfall gi de en gave. Noen som har noen gode forslag ? Hei! Jeg ville gitt en god flaske vin, eller et gavekort på et spa, noe sånt. glemte, videre bør du huske på dem i takketalen, din eller toastmasters, mennesker liker å bli gjort litt stas på:-) Endret 22. august 2016 av Madelenemie 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.