Gå til innhold

Gave til hjelperne mine.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg skal ha konfirmasjonen i et lokale på gamlejobben min. Der har jeg to venninner som hjelper med med alt. Dekke bord, bestille maten , servere, vaske og rydde etterpå.

De vil ikke ha noe betaling. Sier at det er en vennetjeneste.

Jeg må i hvertfall gi de en gave. Noen som har noen gode forslag ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413186-gave-til-hjelperne-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg skal ha konfirmasjonen i et lokale på gamlejobben min. Der har jeg to venninner som hjelper med med alt. Dekke bord, bestille maten , servere, vaske og rydde etterpå.

Det sa våre hjelpere også, men vi hadde et lite etterpålag med dem hjemme hos oss og da fikk de hver sin konvolutt fra konfirmanten med beskjed om å åpne den når de kom hjem. Der var det bilde av konfirmanten og en pengesum. :) Hvis du velger ikke å gi penger så ville jeg gitt en vinflaske og et gavekort kanskje?

Nicklusheletida
48 minutter siden, Lillemus skrev:

Det sa våre hjelpere også, men vi hadde et lite etterpålag med dem hjemme hos oss og da fikk de hver sin konvolutt fra konfirmanten med beskjed om å åpne den når de kom hjem. Der var det bilde av konfirmanten og en pengesum. :) Hvis du velger ikke å gi penger så ville jeg gitt en vinflaske og et gavekort kanskje?

Takk for svar . Det synes jeg var en god ide :)

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gitt gavekort på massasje eller hudpleie.

Anonymkode: fcd59...837

Jeg ville gitt et generelt gavekort som kan brukes i hvilken som helst butikk, ikke alle liker hudpleie eller massasje og gavekortet vil kunne bli liggende ubrukt. Så med mindre man vet at akkurat den typen gavekort faller i smak så ville jeg ligget unna det.

10 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Takk for svar . Det synes jeg var en god ide :)

Enig.  Legg ved et gavekort når du sender dem takkekort.  Jeg ville valgt enten Universalgavekort (du får kjøpt dem i Lillegrensen eller på www.presentkort.no) eller fra en blomsterkjede (Euroflorist eller Interflora) eller Vinmonopolet.  Du kjenner sikkert venninnene dine godt nok til å velge noe som passer.

Endret av laban

Annonse

Jeg har servert/vært på kjøkkenet ito konfirmasjoner, og fikk den ene gangen en flott blomst i korg, til å ha utenfor døra - og den andre gangen en eske med litt spesielle øltyper (jeg synes det er veldig godt). Ble veldig glad for begge deler :-)

Da vi hadde konfirmasjon kjøpte jeg en uteblomst til de som hadde hjulpet til.

14 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hei!

Jeg ville gitt en god flaske vin, eller et gavekort på et spa, noe sånt.

glemte, videre bør du huske på dem i takketalen, din eller toastmasters, mennesker liker å bli gjort litt stas på:-)

Endret av Madelenemie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...