Gå til innhold

Noen som har barnehagejobb med små barn eller fått jobb etter de fikk barn?

Anbefalte innlegg

Hei! Er egentlig utdannet sykepleier, men etter jeg fikk barn synes jeg turnus ikke er så fristende lenger, og sjansen for dagjobb innenfor helsevesenet er lik null føler jeg.. 
Driver derfor å funderer på barnehage jobb. Har jobbet i barnehage før jeg ble utdannet, riktignok en kort periode. Jeg var da ung, uerfaren og ikke spesielt flink med barn. Nå etter jeg fikk barn selv, føler jeg at jeg har blitt mye flinkere med barn generelt, og merker at jeg "håndterer" barn på en bedre måte. Jeg er mer sikker på rollen hvis dere skjønner. MEN så kommer jeg til spørsmålet.. Hvordan er det å jobbe i barnehage med små barn selv? Har man noe som helst overskudd? Er jo ganske slitsomt både med barn og å jobbe i barnehage.  He he. 
Men lurer litt på dette da. Synes det er utrolig stas med barn nå. :-) 

Anonymkode: f670f...faf

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...