Gå til innhold

Den store pensjons-nedtelligens-tråden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste pensjonsutbetaling finner sted 19. september (2016). Det er pt 3 uker, 5 dager og noen timer igjen.

Anonymkode: aa5f2...848

Forventer daglige oppdateringer!

Anonymkode: 48e7a...a8b

9 minutes ago, AnonymBruker said:

Forventer daglige oppdateringer!

Vel, hvordan skal vi gjøre dette, når man får penger på konto på ulike tidspunkter? Jeg får mellom 06 og 08, dvs. er det 3 uker, 5 dager og noen timer igjen. Men hvis man får pensjonen 01, så er det om 1 time mer riktig å si 3 uker, 4 dager og noen timer, fordi det er jo under 3 uker og 5 dager.

Mulig jeg surrer med tellingen her, men det er jo tross alt en pensjonisttråd vi snakker om!

Her har jeg laget en nedtellingstimer:

http://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20160919T06&p0=2199&msg=Pensjonsutbetaling+september+2016&ud=1&font=cursive&csz=1

Har satt utbetalingsklokkeslettet til 06:00, men det kan variere litt avhengig av hvilken bank man har konto i.

Annonse

23 minutes ago, Høstløv said:

Jeg er ikke begynt å bruke av forrige trygdeutbetaling enda, så for meg er det litt for tidlig å starte stoppeklokke. 

Men du må vel innrømme at nedtelleren var liddli fin?

Jeg har betalt regninger for 11 000 kr og en konfirmasjonspresang, 3 bursdagspresanger og matpenger til minstemann som ikke fikk noe lønn i ferien og ikke hadde krav på feriepenger så jeg har egentlig ingenting igjen.  Så nå lever jeg på samboer.

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snaaaaaaaaart pensjon, ja.

Vi får se.

Men men.

Mistenker noe 'navings', vel.

Driver man med 'navings' når man er mottaker av pensjon? Eller, heter det ikke uføreTRYGD nå for tiden?

9 minutes ago, AnonymBruker said:

Driver man med 'navings' når man er mottaker av pensjon? Eller, heter det ikke uføreTRYGD nå for tiden?

Samme for meg, like kjedelig og flaut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...