Gå til innhold

Har du et spennende liv?

Har du et spennende liv?  

7 stemmer

1. 1. Har du et spennende liv?

• JA
      1
    • NEI
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

33 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Litt for spennende og for mye usikkerhet for tiden merker jeg.

Føler at livets grad av å være spennende og livsglede følger Yerkes-Dodsons lov. Skulle gjerne hatt litt mer trygghet og sikkerhet om dagen. 

Bilderesultat for yerkes-dodson effect

You're not alone!

Jeg har lyst til å sette meg på første fly vekk fra jobb, krav og mas😬 

19 minutter siden, cilie skrev:

You're not alone!

Jeg har lyst til å sette meg på første fly vekk fra jobb, krav og mas😬 

Sånt slipper vi trygda å forholde oss til. Vi kan bare gå hjemme og kose oss året rundt mens penga ruller inn på konto. :ph34r:

Anonymkode: a0b86...f61

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånt slipper vi trygda å forholde oss til. Vi kan bare gå hjemme og kose oss året rundt mens penga ruller inn på konto. :ph34r:

Akkurat. Og bare vente på døden. Har nettopp fått vite at jeg ikke blir kvitt kreften min, må gjennom medisinkur og cellegift og annen plage, bare litt livsforlengende uten å kunne regne med å bli frisk noen gang. Virkelig koselig du. Og så spennende, da. Her slipper jeg å få vite hvor lang tid jeg har igjen å leve. Kjempegøy altså.

Anonymkode: 3f979...d67

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Og bare vente på døden. Har nettopp fått vite at jeg ikke blir kvitt kreften min, må gjennom medisinkur og cellegift og annen plage, bare litt livsforlengende uten å kunne regne med å bli frisk noen gang. Virkelig koselig du. Og så spennende, da. Her slipper jeg å få vite hvor lang tid jeg har igjen å leve. Kjempegøy altså.

Anonymkode: 3f979...d67

Det er bare trist. :unsure:

Men mange av oss trygda er egentlig ikke syke, vi er bare ikke ønsket i arbeidslivet.

Ja jeg har levd et spennende liv ifølge mange.  Jeg har levd vanlig familieliv, og siden da jeg ble skilt og barna var store nok gjorde jeg mye ingen hadde drømt om.  Nå har jeg en vanskelig periode i livet mitt, men lever med en drøm og å få et godt liv igjen.  Hva det innebærer er først og fremst bedre helse og god jobb.  Mening med det jeg gjør, og kunne igjen bidra aktivt i mange sammenhenger.

Anonymkode: 06a10...7e9

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Nei, jeg har et rolig, forutsigbart og trygt liv og det er akkurat sånn jeg liker det. :) 

Hvorfor mener du at det er en motsetning til spennende liv?  Gjør du aldri noe som du opplever som spennende og morsomt?

Anonymkode: 06a10...7e9

Kan de fleste egentlig svare ja/nei på det spørsmålet? Jeg har noen dager som er mer spennende enn jeg selv egentlig ønsker og noen dager hvor det mest spennende jeg gjør er å gå tur med hunden her hjemme (ikke veldig spennende). Jeg har flere ikke-spennende dager enn spennende dager (heldigvis), men jeg kan ikke si "nei, jeg har ikke et spennende liv". Bare denne sommeren har jeg nok hatt hjertet i halsen ihvertfall 10 ganger. Men jeg kan heller ikke si "Ja, jeg har et spennende liv" for de aller fleste dagene er rutinedager.

Endret av Trine

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...