Gå til innhold

Har du et spennende liv?

Har du et spennende liv?  

7 stemmer

1. 1. Har du et spennende liv?

• JA
      1
    • NEI
      6

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at det er en motsetning til spennende liv?  Gjør du aldri noe som du opplever som spennende og morsomt?

Anonymkode: 06a10...7e9

Jeg tviler på at noen vil misunne meg for å ha et spennende liv. :) Men ok, joda, om du kan kalle det å høre en ugle tute en kveld, få et stilig nærbilde av en humle eller se en ny fugleart for spennende så har jeg et spennende liv jeg. :) 

Fortsetter under...

Det spørs hva en legger i "spennende liv". Jeg gjør ikke så voldsomt mye av meg, eller så mange ting som folk sperre opp øynene over - men det skjer mye i hverdagen min, både når det gjelder meg selv og ungene. Så jeg synes det er spennende å være med på datteras ridetime, løpe en tur i skogen selv, treffe slekt og venner i ulike sammenhenger, og så videre.

Jeg har stort sett et godt og greit liv, selv om noen perioder er tyngre enn andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...