mariusen77 Skrevet 31. august 2016 Skrevet 31. august 2016 Hei, har en pigmentflekk der nede. Altså under skambeinet men over kjønnsorganet, og da lurer jeg på om denne kremen http://www.medicalia.com.au/medi-refine-lightening-cream.html som inneholder visstnok retinol/melksyre. Er dette noe man kan bruke der eller er det for sterke produkter? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 Skrevet 31. august 2016 14 minutter siden, mariusen77 skrev: Hei, har en pigmentflekk der nede. Altså under skambeinet men over kjønnsorganet, og da lurer jeg på om denne kremen http://www.medicalia.com.au/medi-refine-lightening-cream.html som inneholder visstnok retinol/melksyre. Er dette noe man kan bruke der eller er det for sterke produkter? Det er nok for sterke saker, vel. Anonymkode: 8ead4...b2c 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 31. august 2016 Skrevet 31. august 2016 3 timer siden, mariusen77 skrev: Hei, har en pigmentflekk der nede. Altså under skambeinet men over kjønnsorganet, og da lurer jeg på om denne kremen http://www.medicalia.com.au/medi-refine-lightening-cream.html som inneholder visstnok retinol/melksyre. Er dette noe man kan bruke der eller er det for sterke produkter? Tror du at du får bedre svar på dette forumet enn på det andre? Hva i all verden slags hang up er det du egentlig har på denne lille, ubetydelige flekken din? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 Skrevet 1. september 2016 Å bruke uttrykket "der nede" om underlivet, er vel i seg selv et tegn på at man har en hang up. Eller et skamfylt/nevrotisk syn på underlivet. De fleste har pigmentflekker, ikke noe å bry seg om i det hele tatt. Ærlig talt, flytt fokuset over på mer viktige ting i livet. Anonymkode: 0da44...f40 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 Skrevet 1. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok for sterke saker, vel. Anonymkode: 8ead4...b2c Er ikke retinol bare a vitamin? Anonymkode: 6a492...d60 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 Skrevet 1. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å bruke uttrykket "der nede" om underlivet, er vel i seg selv et tegn på at man har en hang up. Eller et skamfylt/nevrotisk syn på underlivet. De fleste har pigmentflekker, ikke noe å bry seg om i det hele tatt. Ærlig talt, flytt fokuset over på mer viktige ting i livet. Anonymkode: 0da44...f40 Men du svarte ikke på spm mitt Anonymkode: 6a492...d60 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 Skrevet 1. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du svarte ikke på spm mitt Anonymkode: 6a492...d60 Har aldri hørt at det er noe som helst som hjelper på pigmentflekker. Jeg håpet det i hele min oppvekst, for å bli kvitt fregnene mine, men etter jeg ble voksen blåser jeg i dem. Anonymkode: 0da44...f40 0 Siter
mariusen77 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Skrevet 2. september 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri hørt at det er noe som helst som hjelper på pigmentflekker. Jeg håpet det i hele min oppvekst, for å bli kvitt fregnene mine, men etter jeg ble voksen blåser jeg i dem. Anonymkode: 0da44...f40 Nå er det forskjell på fregner og pigmentflekker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Flere? Anonymkode: 6a492...d60 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.