Gå til innhold

Kan jeg bruke retinol og melkesyre der nede?

Anbefalte innlegg

Hei, har en pigmentflekk der nede. Altså under skambeinet men over kjønnsorganet, og da lurer jeg på om denne kremen http://www.medicalia.com.au/medi-refine-lightening-cream.html som inneholder visstnok retinol/melksyre. Er dette noe man kan bruke der eller er det for sterke produkter?

Fortsetter under...

14 minutter siden, mariusen77 skrev:

Hei, har en pigmentflekk der nede. Altså under skambeinet men over kjønnsorganet, og da lurer jeg på om denne kremen http://www.medicalia.com.au/medi-refine-lightening-cream.html som inneholder visstnok retinol/melksyre. Er dette noe man kan bruke der eller er det for sterke produkter?

Det er nok for sterke saker, vel.

Anonymkode: 8ead4...b2c

3 timer siden, mariusen77 skrev:

Tror du at du får bedre svar på dette forumet enn på det andre?

Hva i all verden slags hang up er det du egentlig har på denne lille, ubetydelige flekken din?

Å bruke uttrykket "der nede" om underlivet, er vel i seg selv et tegn på at man har en hang up. Eller et skamfylt/nevrotisk syn på underlivet.

De fleste har pigmentflekker, ikke noe å bry seg om i det hele tatt. Ærlig talt, flytt fokuset over på mer viktige ting i livet.

Anonymkode: 0da44...f40

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å bruke uttrykket "der nede" om underlivet, er vel i seg selv et tegn på at man har en hang up. Eller et skamfylt/nevrotisk syn på underlivet.

De fleste har pigmentflekker, ikke noe å bry seg om i det hele tatt. Ærlig talt, flytt fokuset over på mer viktige ting i livet.

Men du svarte ikke på spm mitt :)

Anonymkode: 6a492...d60

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du svarte ikke på spm mitt :)

Anonymkode: 6a492...d60

Har aldri hørt at det er noe som helst som hjelper på pigmentflekker. Jeg håpet det i hele min oppvekst, for å bli kvitt fregnene mine, men etter jeg ble voksen blåser jeg i dem.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt at det er noe som helst som hjelper på pigmentflekker. Jeg håpet det i hele min oppvekst, for å bli kvitt fregnene mine, men etter jeg ble voksen blåser jeg i dem.

Nå er det forskjell på fregner og pigmentflekker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...