Gå til innhold

Kristne folk er snille, enig?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var stor forskjell på 70 % og 28 %, men det er allikevel skremmende mange.

Anonymkode: 1455f...1d9

Verre tall her: http://www.washingtontimes.com/news/2004/feb/16/20040216-113955-2061r/

An ABC News poll released Sunday found that 61 percent of Americans believe the account of creation in the Bible’s book of Genesis is “literally true” rather than a story meant as a “lesson.”

Sixty percent believe in the story of Noah’s ark and a global flood, while 64 percent agree that Moses parted the Red Sea to save fleeing Jews from their Egyptian captors.

The poll found that 75 percent of Protestants believed in the story of creation, 79 percent in the Red Sea account and 73 percent in Noah and the ark.

Anonymkode: ae9e8...6da

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

20

• stjernestøv

15

• Trine

6

• Worrisome Plenty

1

Populære dager

20 minutes ago, AnonymBruker said:

Ekte kristne er såklart de snilleste. Jeg likte ikke det med det dropset. Dette er kjøttets gleder!

Anonymkode: f4e6b...e4a

Ser klare likheter mellom dette dropset, og det markspiste eplet som Eva lurte Adam med. Her var det nok Satan selv som forsøkte seg litt igjen. En bør nok være forsiktig med å ta i mot saker og ting fra kvinnfolk generelt. 

1 minute ago, AnonymBruker said:

Verre tall her: http://www.washingtontimes.com/news/2004/feb/16/20040216-113955-2061r/

An ABC News poll released Sunday found that 61 percent of Americans believe the account of creation in the Bible’s book of Genesis is “literally true” rather than a story meant as a “lesson.”

Sixty percent believe in the story of Noah’s ark and a global flood, while 64 percent agree that Moses parted the Red Sea to save fleeing Jews from their Egyptian captors.

The poll found that 75 percent of Protestants believed in the story of creation, 79 percent in the Red Sea account and 73 percent in Noah and the ark.

Høres helt vilt ut...:wacko:

30 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Kristne er hyggelige de. Muslimer også. Det er når de blir en hjernedød masse med for mye makt de er skumle. Som enkelt individer, og som sosiale grupper er de veldig ålreite. 

Men glem ikke att religionen deres lever som resultat av århundrer med undertrykkelse. Feks hekseprosessene som folk med dine interesser ble utsatt for. Det ville ikke skje i  europa i dag, men i midt østen og i afrika skjer det enda.

Ja hun nevnte "Du er vel konfirmert i kirken". "Hm" sa jeg bare. Sa ikke at jeg har meldt meg ut og tror på alternative ting. 

Endret av stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser klare likheter mellom dette dropset, og det markspiste eplet som Eva lurte Adam med. Her var det nok Satan selv som forsøkte seg litt igjen. En bør nok være forsiktig med å ta i mot saker og ting fra kvinnfolk generelt. 

Høres mest ut som noe 'satanings'.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er sikkert hyggelige om de får preke om Jesus, får deg med på møter, og omvendt deg. Ellers tror jeg ikke det spøtt på at de egentlig er hyggeligere enn andre mennesker. Alltid en agenda. Forsøk å omvende dem til ateismen, så skal du se hvor mye "misjonering" de tåler andre veien. Da ser du ikke mer til dem. ;)

Nei jeg skremte jo vekk Jehovas viter da jeg sa alle kom til himmelen, til og med Hitler. Da rygget hun ene, siden har de vært her sjeldent. 

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg skremte jo vekk Jehovas viter da jeg sa alle kom til himmelen, til og med Hitler. Da rygget hun ene, siden har de vært her sjeldent. 

Smart triks, det skal jeg huske!

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den tid skal komme, da Kjøttets Menn skal skillet fra De Hellige, og Jordan skal bli til Himmelen, og lurer på hvor alle kjøttfolka skal da...

Vi får se hva som skjer.

Vi får se...

Anonymkode: f4e6b...e4a

Blir liddli spennende.

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men de jeg har møtt har vært mer åpen enn andre, på frelsen fikk jeg til og med en klem. 

Hmm, det er ikke den erfaringen jeg har, En klem behøver ikke bety mer enn falsk hyggelighet. Jeg syns mange kristne virker falske. Jeg har opplevd mer støtte og forståelse av folk som ikke er kristne, de er liksom ikke så opptatt av at alt skal være perfekt.

Annonse

2 minutter siden, Trine skrev:

Hmm, det er ikke den erfaringen jeg har, En klem behøver ikke bety mer enn falsk hyggelighet. Jeg syns mange kristne virker falske. Jeg har opplevd mer støtte og forståelse av folk som ikke er kristne, de er liksom ikke så opptatt av at alt skal være perfekt.

Føler at de kristne aksepterer meg som jeg er, sa jo til hun på frelsen at jeg var ufør pga psyken. Det tok hun med godt humør. Tror andre ser ned på meg pga min psyke og overvekt. 

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Føler at de kristne aksepterer meg som jeg er, sa jo til hun på frelsen at jeg var ufør pga psyken. Det tok hun med godt humør. Tror andre ser ned på meg pga min psyke og overvekt. 

Jeg syns de som ikke er kristne lettere aksepterer ADHD enn de som er kristne. Mennesket skal liksom være perfekt og det er man ikke når man har det MM så fint kalte en kjeltringdiagnose. Jeg har kristen familie og syns ikke de er hyggeligere enn andre mennesker. De er jo bare folk de også. Det er lettere å være seg selv når man kan banne uten å bli sett stygt på ;)

1 minutt siden, Trine skrev:

Jeg syns de som ikke er kristne lettere aksepterer ADHD enn de som er kristne. Mennesket skal liksom være perfekt og det er man ikke når man har det MM så fint kalte en kjeltringdiagnose. Jeg har kristen familie og syns ikke de er hyggeligere enn andre mennesker. De er jo bare folk de også. Det er lettere å være seg selv når man kan banne uten å bli sett stygt på ;)

Ja litt banning må til ;) Men fint er det jo ikke :o 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja hos meg og, men syns det er stygt når samboeren min banner ;) 

Hehe, tenker ikke så mye over om andre banner. Om de banner fordi de er forbanna så liker jeg det ikke, men det er jo fordi jeg ikke liker at folk er forbanna :P

Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Hehe, tenker ikke så mye over om andre banner. Om de banner fordi de er forbanna så liker jeg det ikke, men det er jo fordi jeg ikke liker at folk er forbanna :P

Ja det er vel det at han er sint når han banner for et eller annet, liker ikke det jeg heller :P Det er ikke så ille når han slår seg og banner, det er greit ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...