Gå til innhold

Get Down

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Ny serie på Netflix. disco, latino, bedehus, gjengkriminalitet, grafitti og hip hop anno 1977. Jeg synes den et genial på mange måter. Det et hele skalaen fra rampete barn til mordere, som i virkeligheten.  Alle karakterene er sammensatte. Jeg pleier stort sett å se på GOT, Walking Dead og den slags, men nå er jeg hekta på Get Down.

Det er et par ganger jeg har tenkt at den er fullstendig urealistisk. Hadde de svarte gjengene i Bronx virkelig med klær i Hells Angels stil? Hadde de første rapperne cowboyhatt og disco -klær? Ja de hadde det, i følge Google. Detaljene stemmer for de som bryr seg om sånt, og det gjør jo jeg. De som er litt eldre enn meg får kanskje et lite nostalgirush i tillegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413384-get-down/
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/1/2016 at 8:08 AM, Gargamel said:

Ny serie på Netflix. disco, latino, bedehus, gjengkriminalitet, grafitti og hip hop anno 1977. Jeg synes den et genial på mange måter. Det et hele skalaen fra rampete barn til mordere, som i virkeligheten.  Alle karakterene er sammensatte. Jeg pleier stort sett å se på GOT, Walking Dead og den slags, men nå er jeg hekta på Get Down.

Det er et par ganger jeg har tenkt at den er fullstendig urealistisk. Hadde de svarte gjengene i Bronx virkelig med klær i Hells Angels stil? Hadde de første rapperne cowboyhatt og disco -klær? Ja de hadde det, i følge Google. Detaljene stemmer for de som bryr seg om sånt, og det gjør jo jeg. De som er litt eldre enn meg får kanskje et lite nostalgirush i tillegg.

Hei!

Selv liker jeg ikke serier som blir for lange, går lei, vet ikke hvor lang denne er som du anbefalte, men ser ok ut.

Tips til deg, min favoritt "serie" tror bare 6 eller 8 episoder, derfor miniserie.

Band of brothers, har du sett den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413384-get-down/#findComment-3719806
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ja, så noen episoder av band of Brothers på tv (om jeg ikke forveksler med noe annet). Jeg får aldri fulgt med på tv-serier fordi jeg er for travel, men hvis den er på Netflix eller hbo kan jeg få sett hele serien. Jeg likte i alle fall det jeg så. Litt samme stil som "redd menig Ryan"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413384-get-down/#findComment-3719844
Del på andre sider

• 1 måned senere...
On 9/1/2016 at 6:08 AM, Gargamel said:

- disco

. latino

- bedehus

- gjenger og "gangsta"

- tagging

- hip hop

- 70-tallet

Dette blir nok bra.

Anonymkode: 97cf9...259

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413384-get-down/#findComment-3731804
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...