Gå til innhold

Bordplassering i konfirmasjon.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
34 minutter siden, morsan skrev:

Først: Du har min sympati også! 

Dernest: Da jeg ble separert tenkte jeg: Jammen bra konfirmasjon er overstått! Blir ikke noe mindre glad for det nå.. 

Og så til sitatet over: Jeg tror denne overraskelsen/reaksjonsmønsteret skyldes tre ting: 1. Man glemmer litt hvordan de var/kunne være  2. Man tenker at tiden gjør at også de kan oppføre seg rasjonelt og ikke tillegg enhver ting du sier ond mening  3. Man blir raskere opprørt over dem enn andre, da man gjenkjenner væremåten (modus operandi) og har så mye historikk  

Jeg har stort sett ingenting med eksen å gjøre lenger; vårt myndige barn tar seg selv av kontakt og informasjon osv, men de få gangene jeg har måttet forholde meg til han i det siste kjenner jeg veldig på hvor glad jeg er for at jeg ikke har noe mer med han å gjøre. Og irritasjon går over handlemåte, kommunikasjon osv - han har heldigvis sluttet (eller har lang pause?) med kjefting og munnbruk  thumbs up!! 

Huff, jeg har heldigvis sluppet å forholde meg til han på lange tider jeg også, men jeg har forsøkt å gi han to små oppgaver .  Jeg begynte før sommeren og spørre om han kunne plukke ut noen barndomsbilder. Alle bilder ligger på hans pc og han vil ikke gi meg noen. Det endte med at jeg måtte dra dit og plukke ut noen og jeg rakk noen få før jeg ikke orket å være der mer. Er uutholdelig.

Så det ble noen få barndomsbilder og mest fra nåtiden som kjæresten har sydd sammen til en video.

Det samme med et sanghefte. Det klarte han heller ikke. Jeg er spent på hvordan det går når jeg sender han regning på halvparten av utgiftene. Regner med at det ikke går smertefritt.

Fortsetter under...

20 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hva er riktig ?

Jeg tenker : Mor og far på hver side av konfirmanten. Deretter nye kjærester på hver side av oss foreldre og deretter de to andre søskene på hver side utenfor de nye kjærestene igjen.

Eller er dette helt feil ? Bør jeg bytte om på rekkefølgen av søken og de nye kjærestene ?

FOR et STYR det er å være skilt :D Anbefales ikke ! ;)

Virker som du har full kontroll :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...