Gå til innhold

Er du fornøyd med livet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

5 timer siden, Lillemus skrev:

Det trenger ikke være de kjempestore forandringene som skal til for at det blir litt bedre vel?

For at det skal bli vesentlig bedre krever forandringer som er helt umulige. Man er stuck.

Anonymkode: 9c2fc...e1f

Nicklusheletida

Jeg er stort sett fornøyd med livet mitt hele tiden jeg :)

Det dukker opp noen utfordringer innimellom, men synes selv jeg er ganske flink til å tenke på dem som midlertidige. Det er jo det de er som regel. Må bare jobbe seg gjennom dem. Noen ganger kan det føles litt mye, men det går over det også.

1 hour ago, Nicklusheletida said:

Jeg er stort sett fornøyd med livet mitt hele tiden jeg :)

Det dukker opp noen utfordringer innimellom, men synes selv jeg er ganske flink til å tenke på dem som midlertidige. Det er jo det de er som regel. Må bare jobbe seg gjennom dem. Noen ganger kan det føles litt mye, men det går over det også.

Hva mener du med utfordring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...