Gå til innhold

2 små slimblod flekker etter tørk. Farlig?

Anbefalte innlegg

Jeg tørket meg i dag etter å ha tisset. Da såg jeg at det var endel utflod og 2 slim-blod merker på papiret etter at jeg tørket meg i hullet der kjeden er, selvom jeg var ferdig med mens måneden for 1 uke siden. Nå har jeg sviømmhet når jeg setter meg hviss trusa eller buksa er litt stram. Er det sån kreft begynner?

Fortsetter under...

Det heter "skjeden".

Det kan være veldig mye annet enn kreft. Hvis du tar celleprøve regelmessig, synes jeg ikke du skal være redd for det. Sannsynligheten for at det er noe farlig er lav.

Se det an litt. Hvis det fortsetter å svi og blø, bør du sjekke det hos legen, det kan være en betennelse. Men ikke løp på do for å test-tørke deg "hele tiden", da kan det begynne å svi enda mer pga. irritasjon.

Endret av laban
9 minutter siden, laban skrev:

Det heter "skjeden".

Det kan være veldig mye annet enn kreft. Hvis du tar celleprøve regelmessig, synes jeg ikke du skal være redd for det. Sannsynligheten for at det er noe farlig er lav.

Se det an litt. Hvis det fortsetter å svi og blø, bør du sjekke det hos legen, det kan være en betennelse. Men ikke løp på do for å test-tørke deg "hele tiden", da kan det begynne å svi enda mer pga. irritasjon.

Ok. Jeg tar aldri celleprøve i underlivet, for jeg har aldri hatt sex. Jeg tror at jeg har vondt i flipphuden i hullet hvor tisset kommer ut. Jeg kikket på flippen i dag i speilet, og da såg jeg så vidt en blemme eller noe sånt på flippen. Fortesten, jeg vet hva kjeden heter, uten å måtte stave det rett.

33 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg tar aldri celleprøve i underlivet, for jeg har aldri hatt sex.

Jeg vet hva kjeden heter, uten å måtte stave det rett.

Nå skal ikke jeg skremme deg, men man kan få livmorhalskreft selv om man ikke har sex.  Kreft overføres ikke seksuelt.  Kvinner over 25 år anbefales å ta celleprøve hvert 3. år enten de er seksuelt aktive eller ikke.  Men altså, jeg tror slett ikke du har kreft.

Det er enklere å bli forstått hvis man ikke lager sine egne staveregler. 

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...