Gå til innhold

Gå på jobb om morgenen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en natt, er det bare å si. Begynner å kvikne til nå. Men nå er det kanskje ikke så lenge igjen av arbeidsdagen.

Anonymkode: ca463...2dc

Var en tur ute nå, og det virker som endel var på vei hjem fra jobb allerede.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker veldig ubehagelig å gå på jobb om morgenen... stemmer det?

Jeg synes slett ikke det.  Tvert imot synes jeg det er ganske praktisk og "behagelig" å vite akkurat hva jeg skal gjøre når jeg står opp om morgenen.  Jeg skriver "behagelig" i gåseøyne fordi det selvsagt ikke er like lystbetont hver dag.  Men det er sjelden det er forbundet med noe direkte ubehag.  En gang iblant i årenes løp har jeg nok gruet meg til noe som skulle skje i løpet av dagen, men det er slett ikke ofte.

Det finnes selvfølgelig mørke, kalde vintermorgener da man hater vekkerklokka, men så er det en desto bedre følelse å skru den av fredag kveld.   

Annonse

1 hour ago, laban said:

Jeg synes slett ikke det.  Tvert imot synes jeg det er ganske praktisk og "behagelig" å vite akkurat hva jeg skal gjøre når jeg står opp om morgenen.  Jeg skriver "behagelig" i gåseøyne fordi det selvsagt ikke er like lystbetont hver dag.  Men det er sjelden det er forbundet med noe direkte ubehag.  En gang iblant i årenes løp har jeg nok gruet meg til noe som skulle skje i løpet av dagen, men det er slett ikke ofte.

Det finnes selvfølgelig mørke, kalde vintermorgener da man hater vekkerklokka, men så er det en desto bedre følelse å skru den av fredag kveld.   

Mulig jeg har lav smerteterskel. Er man da snylter?

Nicklusheletida
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker veldig ubehagelig å gå på jobb om morgenen... stemmer det?

Den eneste gangen det var litt ubehagelig å gå på jobb, var første arbeidsdagen etter 22 juli. Byen var stille, spøkelsesaktig, jeg gikk i glasskår og vinduet mitt var knust. Det var satt inn ei treplate, det var mørkt på kontoret mitt og jeg fikk høre at kontorstolen og kontorpulten min hadde vært full av glasskår.

Det føltes som å gå inn i en film.

Ellers kan jeg ikke påstå det er skummelt å gå på jobb nei.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jegav smerteterskel. Er man da snylter?

Jeg kan ikke vurdere hva du har eller er.

Hvis du mottar trygd, er det fordi fagfolk har vurdert deg og konkludert med at du har krav på det.

1 hour ago, laban said:

Jeg kan ikke vurdere hva du har eller er.

Hvis du mottar trygd, er det fordi fagfolk har vurdert deg og konkludert med at du har krav på det.

Det er litt vanskelig det der. DPS har vurdert meg til å være forholdsvis syk, men jeg tror ingen andre "ser" det. Så det er noe rart.

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er litt vanskelig det der. DPS har vurdert meg til å være forholdsvis syk, men jeg tror ingen andre "ser" det. Så det er noe rart.

Det er ikke nødvendigvis slik at en kan  "se" at folk har en psykisk-sykdom.

Anonymkode: 9d7bf...823

Annonse

Gjest Kanuttius

For meg er det ubehagelig å stå opp og gå på jobb. Jeg snakker da om den jobben jeg har nå og ikke jobb generelt. Jeg har vert sykmeldt siden sommerferien, den siste uka på jobb blødde jeg neseblod hver morgen. Den siste dagen blødde jeg så mye at jeg kom en time for sent på jobb.

Trivsel på jobb, det har jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...