Gå til innhold

Kaster du bort mye tid på nettet?

Kaster du bort mye tid på nettet?  

7 stemmer

1. 1. Kaster du bort mye tid på nettet?

• Ja
      6
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

29

• Lillemus

1

• morsan

1

• Nicklusheletida

1

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaster du bort mye tid på nettet, ved bare å surre rundt uten mål og mening?

Anonymkode: 5f793...0b1

Ja og nei.

Jeg bruker utvilsomt mer tid på nettet enn høyst nødvendig. Men noen tidstyver har vel alle, enten det dreier seg om TV, nett, spill, ukeblad, lesing av diverse mindre viktige bøker, og medier, dagdrømming, soving med mye mer.

Selv er jeg dessuten ekspert på multitasking, og ofte grunner jeg over et jobbproblem mens jeg f,eks. surfer på DOL ;).

44 minutes ago, Xtra said:

Ja og nei.

Jeg bruker utvilsomt mer tid på nettet enn høyst nødvendig. Men noen tidstyver har vel alle, enten det dreier seg om TV, nett, spill, ukeblad, lesing av diverse mindre viktige bøker, og medier, dagdrømming, soving med mye mer.

Selv er jeg dessuten ekspert på multitasking, og ofte grunner jeg over et jobbproblem mens jeg f,eks. surfer på DOL ;).

Du er vel i jobb. Men det er bra du har det litt spennende på DOL da.

Anonymkode: 5209d...b1d

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel i jobb. Men det er bra du har det litt spennende på DOL da.

Må innrømme at jeg har det mer spennende på jobb enn på DOL. Må av og til på DOL for å ta en pause fra all spenningen ;)

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva menes egentlig med å "kaste bort"? Har det noe å si?

Mulig man kunne brukt dagen mer konstruktivt? Gjort noe produktivt, brukt tiden til noe nyttig. I stedenfor å bare "vente", på hva?

hmm.

Bare noe jeg tenkte på.

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Mulig man kunne brukt dagen mer konstruktivt? Gjort noe produktivt, brukt tiden til noe nyttig. I stedenfor å bare "vente", på hva?

hmm.

Bare noe jeg tenkte på.

Men hva skal man "konstruere" og "produsere"?

Annonse

19 minutes ago, AnonymBruker said:

Tror jeg er på nettet og kaster bort ca 14 timer per dag, 8-9 timer søvn og 1-2 timer dra på butikken og diverse småting

Og sånn går nå dagene, definitivt et fullverdig liv !

Anonymkode: 8ba1a...df5

Tror ikke du er på nettet (hva vil det si?), du er nok hjemme i jula, og på stolen.

Så sånn er nok det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...