AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Verden er ikke et vakkert sted... Anonymkode: ca04e...9e2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. september 2016 Forfatter Skrevet 14. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verden er ikke et vakkert sted... Anonymkode: ca04e...9e2 Nei. Men den kan være det. Det vi har inni kommer ut, tenk om alle hadde hatt kjærlighet inni seg <3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 22 minutes ago, stjernestøv said: Hva er sant? Anonymkode: e736d...06b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. september 2016 Forfatter Skrevet 14. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er sant? Anonymkode: e736d...06b At det vi har på innsiden blir utsiden vår, det vi har inni oss skaper virkeligheten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Tror ikke det først og fremst er mangel på "kjærlighet" som er problemet. Handler nok mer om hvordan folk har vidt forskjellige virkelighetsforståelser. Ta f.eks. radikal islam, mange av terroristene kan ha mye kjærlighet å vise familie og venner, men for dem er "vestlig tankegang" ondskap. Anonymkode: ca04e...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 4 timer siden, stjernestøv skrev: At det vi har på innsiden blir utsiden vår, det vi har inni oss skaper virkeligheten. Det gjelder å omsette tanker i handling. Anonymkode: 064ff...24d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Du liker samme musikk som meg, det er bekymringsfullt.. Virkeligheten er som den er, den blir ikke skapt inni deg nei, men din opplevelse av virkeligheten vil jo avhenge av tidligere erfaringer/påvirkninger og i ditt tilfelle psykdom Tror ikke en skal legge for mye vekt på musikkvideoer i slik sammenheng dette er bare musikk (selv om musikk-'eskperter' på dol og ellers nok ikke vil kalle det musikk) og musikkvideoer lager for å spre musikken og skape inntekter, det er ingen dypere mening bake dette, altså Anonymkode: 42e8d...d29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 Skrevet 15. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du liker samme musikk som meg, det er bekymringsfullt.. Virkeligheten er som den er, den blir ikke skapt inni deg nei, men din opplevelse av virkeligheten vil jo avhenge av tidligere erfaringer/påvirkninger og i ditt tilfelle psykdom Tror ikke en skal legge for mye vekt på musikkvideoer i slik sammenheng dette er bare musikk (selv om musikk-'eskperter' på dol og ellers nok ikke vil kalle det musikk) og musikkvideoer lager for å spre musikken og skape inntekter, det er ingen dypere mening bake dette, altså Anonymkode: 42e8d...d29 Det er selve musikken som er bekymringsfull her. Den er virkelig ikke bra. men men. Anonymkode: 064ff...24d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 Skrevet 15. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er selve musikken som er bekymringsfull her. Den er virkelig ikke bra. men men. Anonymkode: 064ff...24d Den autotunen var litt for mye av det gode selv for meg det skal sies, men liker rytmen fordet da klarer å overse den delen Anonymkode: 42e8d...d29 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. september 2016 Forfatter Skrevet 15. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du liker samme musikk som meg, det er bekymringsfullt.. Virkeligheten er som den er, den blir ikke skapt inni deg nei, men din opplevelse av virkeligheten vil jo avhenge av tidligere erfaringer/påvirkninger og i ditt tilfelle psykdom Tror ikke en skal legge for mye vekt på musikkvideoer i slik sammenheng dette er bare musikk (selv om musikk-'eskperter' på dol og ellers nok ikke vil kalle det musikk) og musikkvideoer lager for å spre musikken og skape inntekter, det er ingen dypere mening bake dette, altså Anonymkode: 42e8d...d29 Hvorfor er det bekymringsfullt? Jeg har brukt musikk hele livet som terapi, og jeg tror det er en mening bak tekstene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 Skrevet 15. september 2016 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg har brukt musikk hele livet som terapi, og jeg tror det er en mening bak tekstene. Hvorfor må alt ha en mening? Anonymkode: 064ff...24d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. september 2016 Forfatter Skrevet 15. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må alt ha en mening? Anonymkode: 064ff...24d Alt har en mening. Jeg fikk de sangene jeg trengte da jeg vokste opp, for å bearbeide ting underveis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 Skrevet 15. september 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Alt har en mening. Jeg fikk de sangene jeg trengte da jeg vokste opp, for å bearbeide ting underveis. Men hvorfor? Hvis alt har en mening må jo dette betyr at "noen" sitter og trekker i trådene for å skape denne meningen. Jeg tror at alt er tilfeldigheter, og at ingen ting har en større "mening". Man kan sikkert prøve å lage sin egen mening ut av kaoset, dog. Anonymkode: 064ff...24d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. september 2016 Forfatter Skrevet 15. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor? Hvis alt har en mening må jo dette betyr at "noen" sitter og trekker i trådene for å skape denne meningen. Jeg tror at alt er tilfeldigheter, og at ingen ting har en større "mening". Man kan sikkert prøve å lage sin egen mening ut av kaoset, dog. Anonymkode: 064ff...24d Jeg tror alt kommer til meg til rett tid. Men det kan jo ikke komme når jeg stopper det med medisiner, det er ikke meningen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.