AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 På tirsdag døde min mamma. Mine barn mistet sin mormor. Det skjedde plutselig. I kveld vil ungene kose seg med gotteri og skal vi danse, men jeg sliter med det. De siste 2 helgene har mamma vært her sammens oss og sett programmet. Hun elsker det programmet. Nå sliter jeg med at jeg koser meg her imens hun ligger der nede på sykehuset og venter på å bli begravet. Det er vanskelig å kose Anonymkode: 9e663...fdb 0 Siter
Høstløv Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 Det er vanskelig med sorg. En får ofte dårlig samvittighet over å kose seg å føle glede og over noe. Kondolerer! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 Gjør det som faller deg naturlig. Ingen sorg er lik. Klem. Anonymkode: a04c4...7dd 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: På tirsdag døde min mamma. Mine barn mistet sin mormor. Det skjedde plutselig. I kveld vil ungene kose seg med gotteri og skal vi danse, men jeg sliter med det. De siste 2 helgene har mamma vært her sammens oss og sett programmet. Hun elsker det programmet. Nå sliter jeg med at jeg koser meg her imens hun ligger der nede på sykehuset og venter på å bli begravet. Det er vanskelig å kose Anonymkode: 9e663...fdb Så vondt å lese, jeg kondolerer. Jeg tror hun ville likt at dere fortsatte å hygge dere, ta vare på minnene og la sorgen gå sin gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.