Gå til innhold

Full ved å dynke vodka i klut å srikke oppi endetarmen?

Anbefalte innlegg

Kan man bli wasted av å pytte en 60% rent nøytral vodka-dynket vaskeklut oppi endetarmen og la spriten trekke inn i tarmveggene? Jeg søkte på nettet om "drunk without drinking" og da kom det opp om det å bruke metoden "alcohol enemas".

Er emas engelsk for ytre endetarmåpning?

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det kan man sikkert, men det er kanskje ikke den beste måten å nyte(?) alkohol på?

Jeg spyr av første slurk av drink med bare litt alkohol i, så hviss den alcohol enemas metoden virker, så skal jeg prøve det på neste fest. Jeg nyter alkoholens virkning, og ikke smaken. (Når jeg blir glad og sjanglete). I tillegg så ønsker jeg å bruke vaskeklut istedenfor tampong.

Annonse

Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg spyr av første slurk av drink med bare litt alkohol i, så hviss den alcohol enemas metoden virker, så skal jeg prøve det på neste fest. Jeg nyter alkoholens virkning, og ikke smaken. (Når jeg blir glad og sjanglete). I tillegg så ønsker jeg å bruke vaskeklut istedenfor tampong.

Synes du ikke at metoden virker noe ekkel?

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei. Man bruker jo kluter vanligvis til å vaske rumpen med.

Det er vel en forskjell på å vaske seg med en klut og å stappe hele greia dynket med alkohol oppi der?

Dessuten kommer det til å gjøre ekstremt vondt. 

11 minutes ago, Blomsterfluen said:

Jeg spyr av første slurk av drink med bare litt alkohol i, så hviss den alcohol enemas metoden virker, så skal jeg prøve det på neste fest.

Det blir nok litt av en fest. Og hvis du "overdoser" og blir bevisstløs, så må noen trekke ut vaskekluten igjen. :ph34r:

Anonymkode: d7538...6aa

13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei. Man bruker jo kluter vanligvis til å vaske rumpen med.

Det kommer nok til å svi som et helvete.

er det så viktig å bli full?

Anonymkode: 8d6be...b68

19 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det kan man sikkert, men det er kanskje ikke den beste måten å nyte(?) alkohol på?

Jeg har fått latterkrampe. Det virker så "psyko" det jeg spør om i denne tråden, men det er samtidig veldig nyttig for meg å spørre, for jeg ønsker ikke å ødlegge møblene til folk ved å spy på dem, derfor hadde alcohol enemas metoden med klut vært løsningen min.

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok til å svi som et helvete.

er det så viktig å bli full?

Anonymkode: 8d6be...b68

For meg er det viktig å bli brisen uten å spy. Jeg føler meg utenfor når jeg ikke blir brisen og har det morro, når alle andre på festene jeg blir invitert til koser seg fordi de blir brisne/fulle og glade.

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

For meg er det viktig å bli brisen uten å spy. Jeg føler meg utenfor når jeg ikke blir brisen og har det morro, når alle andre på festene jeg blir invitert til koser seg fordi de blir brisne/fulle og glade.

Personlig ville jeg heller holdt for nesa og tatt en shot fremfor å putte en klut med sprit opp der, men det er jo bare meg.. 

17 minutes ago, Blomsterfluen said:

Har du prøvd Jesus? :lol:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Jesus? :lol:

Nei, og jeg håper jeg blir over 80 før jeg treffer Jesus, for det er jo bare de som kommer til himmelen som møter Jesus oppi trappen til himmelen. Eller finnes det en alkoholdrikke som faktisk heter Jesus?

6 minutes ago, Blomsterfluen said:

Nei, og jeg håper jeg blir over 80 før jeg treffer Jesus, for det er jo bare de som kommer til himmelen som møter Jesus oppi trappen til himmelen. Eller finnes det en alkoholdrikke som faktisk heter Jesus?

Du kan jo prøve søt musserende vin... den derre "Asti". Så setter du den i kjøleskapet først...

https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Land/Italia/Martini-Asti/p/91501

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Kan man bli wasted av å pytte en 60% rent nøytral vodka-dynket vaskeklut oppi endetarmen og la spriten trekke inn i tarmveggene?

Det høres vanskelig, vondt og vulgært ut. Jeg kan ikke se for meg noen måter det kan ende bra for deg. Du risikerer at folk vil snakke om det og le av deg bak ryggen din. Jeg håper ikke du prøver noe sånt, og håper du unngår å bli kanon full.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...