Gå til innhold

Full ved å dynke vodka i klut å srikke oppi endetarmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worrisome Plenty
Et øyeblikk siden, Kanonføde skrev:

Ja, jeg er enig. Bra du påpekte det, i og med at det er farlig at noe er farlig.

Det går rett i blodet. Om trådstarter prøver dette, kan hun få alkoholforgiftning. Selv om hun mest sannsynlig blir bare veldig drita. Men dette er en farsott som kommer og går, i ungdomsmiljøer. Da jeg var tenåring så var det mange som kjente noen som hadde dytta en tampong med sprit opp i enern eller toern.....

Just now, Worrysome plenty said:

Det går rett i blodet. Om trådstarter prøver dette, kan hun få alkoholforgiftning. Selv om hun mest sannsynlig blir bare veldig drita. Men dette er en farsott som kommer og går, i ungdomsmiljøer. Da jeg var tenåring så var det mange som kjente noen som hadde dytta en tampong med sprit opp i enern eller toern.....

Håper de ikke brukte "vellagret" tampong.

Annonse

11 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg spyr av første slurk av drink med bare litt alkohol i

Skjer det uansett hva du drikker?  Det finnes andre ting enn sprit - vin, rusbrus etc. 

Jeg råder deg til å følge advarslene du får her og la være å eksperimentere med sånt.

Endret av laban
45 minutter siden, laban skrev:

Skjer det uansett hva du drikker?  Det finnes andre ting enn sprit - vin, rusbrus etc. 

Jeg råder deg til å følge advarslene du får her og la være å eksperimentere med sånt.

Ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...