Worrisome Plenty Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 Igjen, det er FARLIG!!!!! 1 Siter
Kanonføde Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 1 minute ago, Worrysome plenty said: Igjen, det er FARLIG!!!!! Ja, jeg er enig. Bra du påpekte det, i og med at det er farlig at noe er farlig. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, Kanonføde skrev: Ja, jeg er enig. Bra du påpekte det, i og med at det er farlig at noe er farlig. Det går rett i blodet. Om trådstarter prøver dette, kan hun få alkoholforgiftning. Selv om hun mest sannsynlig blir bare veldig drita. Men dette er en farsott som kommer og går, i ungdomsmiljøer. Da jeg var tenåring så var det mange som kjente noen som hadde dytta en tampong med sprit opp i enern eller toern..... 0 Siter
Kanonføde Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 Just now, Worrysome plenty said: Det går rett i blodet. Om trådstarter prøver dette, kan hun få alkoholforgiftning. Selv om hun mest sannsynlig blir bare veldig drita. Men dette er en farsott som kommer og går, i ungdomsmiljøer. Da jeg var tenåring så var det mange som kjente noen som hadde dytta en tampong med sprit opp i enern eller toern..... Håper de ikke brukte "vellagret" tampong. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 6 minutter siden, Kanonføde skrev: Håper de ikke brukte "vellagret" tampong. Nei, æsj, hvorfor skulle de det? 0 Siter
Kanonføde Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 Just now, Worrysome plenty said: Nei, æsj, hvorfor skulle de det? Noen liker jo ting som har vært lagret lenge. De mener det smaker bedre. 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2016 Skrevet 18. september 2016 (endret) 11 timer siden, Blomsterfluen skrev: Jeg spyr av første slurk av drink med bare litt alkohol i Skjer det uansett hva du drikker? Det finnes andre ting enn sprit - vin, rusbrus etc. Jeg råder deg til å følge advarslene du får her og la være å eksperimentere med sånt. Endret 18. september 2016 av laban 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 18. september 2016 Forfatter Skrevet 18. september 2016 45 minutter siden, laban skrev: Skjer det uansett hva du drikker? Det finnes andre ting enn sprit - vin, rusbrus etc. Jeg råder deg til å følge advarslene du får her og la være å eksperimentere med sånt. Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.