Gå til innhold

Mitt eget video-bevis på gjennferd i min bolig...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke noe spøkelse, jeg.

Anonymkode: 49917...c9d

Nei, men det er der, fordi det tar ned plakaten bak hodet mitt og man kan se på madrassa at et spøkelse er oppi der i tillegg til meg, fordi jeg ligger helt rolig mens spøkelset tråkker i senga å tar ned plakaten uten å ødlegge plakatens tegnestift-hull og uten å ta av tegnestiften fra veggen.

5 minutter siden, Trine skrev:

Ser ingenting jeg. Ingen plakat og ingen som trår i senga.

Plakaten er forran ansiktet mitt (på veggen) og plakaten er hvit på videoen. Man kan se en liten flik av plakaten i starten av videoen mens spøkelset begynner å ta den ned. Man ser ikke skikkelsen av spøkelset, men det lager masse lyder om natta. (Klikkelyder og dunkelyder i 00.00 tidene).

Annonse

8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Plakaten er forran ansiktet mitt (på veggen) og plakaten er hvit på videoen. Man kan se en liten flik av plakaten i starten av videoen mens spøkelset begynner å ta den ned. Man ser ikke skikkelsen av spøkelset, men det lager masse lyder om natta. (Klikkelyder og dunkelyder i 00.00 tidene).

Ser fortsatt ingen plakat. Du skrev at man kan se på madrassen at det er et spøkelse som trår rundt oppi senga. Jeg ser ingenting unormalt på madrassen. Det ser ikke ut som noen trår rundt oppi senga. Nå har jeg sett 5 eller 6 ganger og jeg ser ikke noe som minner om at det er noe spøkelse der.

36 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei, men det er der, fordi det tar ned plakaten bak hodet mitt og man kan se på madrassa at et spøkelse er oppi der i tillegg til meg, fordi jeg ligger helt rolig mens spøkelset tråkker i senga å tar ned plakaten uten å ødlegge plakatens tegnestift-hull og uten å ta av tegnestiften fra veggen.

Er det en usynlig spøkelsesplakat? 

6 minutter siden, Trine skrev:

Ser fortsatt ingen plakat. Du skrev at man kan se på madrassen at det er et spøkelse som trår rundt oppi senga. Jeg ser ingenting unormalt på madrassen. Det ser ikke ut som noen trår rundt oppi senga. Nå har jeg sett 5 eller 6 ganger og jeg ser ikke noe som minner om at det er noe spøkelse der.

Ok. Det er en papir-plakat som blir tatt ned av en annen mystisk force enn min egen ihvertfall. Jeg våknet i morges overrasket av at plakaten var tatt ned og det uten å fjerne tegnestiften.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det en usynlig spøkelsesplakat? 

Nei. Plakaten er hvit av infrarldt lys fra kameraet. Man ser at den blir tatt ned.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg kan ikke se plakaten.

Ok. Man ser bare bittelitt av plakaten. Den ser ut som et ark. Madrassen beveger seg idet noe skjer med plakaten.

Annonse

52 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Man ser bare bittelitt av plakaten. Den ser ut som et ark. Madrassen beveger seg idet noe skjer med plakaten.

Jeg fortsatt ingenting spesielt jeg.

21 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Jeg har sett videoen igjen og igjen, også etter at jeg leste forklaringene dine på hva som egentlig skal skje der - men det skjer INGENTING. Blomsterfluen! 

Det skjedde i natt igjen, at plakaten var tatt ned. Jeg ble så sur fordi den blir tatt ned hele tiden, at jeg kastet plakaten på gulvet. (Plakaten er vedsiden av hodet mitt, og ikke på veggen bak hodet men på veggen vedsidenav hodet).

6 timer siden, Lillemus skrev:

Det skjer ingenting på den videoen unntatt at du sover, snur deg og rører litt på den ene hånden. 

Det er ikke hånden min som rører på seg, men papirplakaten. Jeg snur meg automatisk fordi spøkelset tar ned plakaten forran ansiktet mitt.

13 minutes ago, Blomsterfluen said:

Det er ikke hånden min som rører på seg, men papirplakaten. Jeg snur meg automatisk fordi spøkelset tar ned plakaten forran ansiktet mitt.

Det er umulig å se noen plakat den på videoen. Du må innbilde deg ting.

Anonymkode: 88a9b...b50

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er umulig å se noen plakat den på videoen. Du må innbilde deg ting.

Anonymkode: 88a9b...b50

Nei det er sant. Plakaten fremstår som blank (hvit som veggen) på videoen, pga ir lyset fra kameraet. Man kan se plakaten litt mer helt i starten av videoen litt gjemt av puta. (Ugjevnt hvitt felt på veggen). Merkelig at dere ikke forstår eller ser dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...