Gå til innhold

Mitt eget video-bevis på gjennferd i min bolig...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det er ikke spøkelset som kan sees, men arket som blir tatt ned ved hodet mitt.

Vi ser ikke noe ark, og vi ser ihvertfall ikke at det blir tatt ned.

Hvis dette arket er satt opp rett over puta di er det nok du selv som tar det ned i søvne.

Sånn er det nok.

Anonymkode: 49917...c9d

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi ser ikke noe ark, og vi ser ihvertfall ikke at det blir tatt ned.

Hvis dette arket er satt opp rett over puta di er det nok du selv som tar det ned i søvne.

Sånn er det nok.

Ok. Da er det rart at arket var tatt ned på samme måte igjen nå i natt. Da må jeg ha en rar handling med at jeg gjør det i søvne i underbevisstheten uten å vite det... men man kan jo ikke gjøre sån to netter på rad...

17 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Da er det rart at arket var tatt ned på samme måte igjen nå i natt. Da må jeg ha en rar handling med at jeg gjør det i søvne i underbevisstheten uten å vite det... men man kan jo ikke gjøre sån to netter på rad...

Heng arket høyere opp da, og se hva som skjer. :P

4 minutter siden, Trine skrev:

Haha, var det jeg tenkte også :)

Jeg vet at det var en papirplakat med bilde av en skog, fordi jeg har printet det selv og hengt det der bevisst. Jeg fant det tatt ned både i går og i dag morges. Og det er ikke meg som gjør det. Sån er det med den saken.

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg vet at det var en papirplakat med bilde av en skog, fordi jeg har printet det selv og hengt det der bevisst. Jeg fant det tatt ned både i går og i dag morges. Og det er ikke meg som gjør det. Sån er det med den saken.

Jeg tviler ikke på at du har en plakat der, hørtes hyggelig ut å ha bilde av en skog ved siden av senga :) Men filmen din viser absolutt ingenting. Ikke annet enn du, som sover.

Annonse

Den 18. september 2016 at 23.46, Blomsterfluen skrev:

Ok. Det er en papir-plakat som blir tatt ned av en annen mystisk force enn min egen ihvertfall. Jeg våknet i morges overrasket av at plakaten var tatt ned og det uten å fjerne tegnestiften.

Det er ikke helt uvanlig at plakater ramler ned så fremst du ikke har limt den til veggen med superlim eller spikra den opp.

2 minutter siden, flisa skrev:

Fra 0:39 så ser jeg NOE - trodde det var hånda di, men kan se ut som et krøllete papir. Er plakaten krøllete om morgenen da? haha

Ja den var litt krøllete om morgenen. Den ble dratt ned sån natta etterpå også, så jeg har fjernet plakaten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...