Gå til innhold

Journalister fra NRK beskriver AAP-tilværelsen

Undersøkelse  

4 stemmer

1. 1. Du som går eller har gått på AAP, kjenner du deg igjen i beskrivelsen?

• Ja
      0
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Tenk deg at du mister jobben. Du sliter med angst og depresjon, så NAV plasserer deg på den gunstigste økonomiske ytelsen de kan tilby deg.

Så sitter du der.

Pengene kommer på konto med jevne mellomrom, du sover bort mest mulig av døgnet, spiller spill, kjører rundt i bilen, er oppe hele natta og henger med venner som er ferdig på sin jobb.

https://www.nrk.no/norge/dette-bildet-var-utenkelig-for-to-ar-siden-1.13137512

Anonymkode: ec7a1...0be

Fortsetter under...

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, det eneste som stemmer er at jeg ofte sitter oppe, om ikke hele, så halve, natta. 

Så sånn er det. 

Anonymkode: bf046...cf1

Skjønte du det med "den gunstigste økonomiske ytelsen"? Er det sånn 4800 kr hver 14. dag?

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte du det med "den gunstigste økonomiske ytelsen"? Er det sånn 4800 kr hver 14. dag?

Bedre enn å gå på sossen?

17 minutes ago, AnonymBruker said:

Bedre enn å gå på sossen?

Ja, helt klart. Jeg bare stusset litt over "den gunstigste". Men det er jo gunstigere enn sosialen, ja.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt klart. Jeg bare stusset litt over "den gunstigste". Men det er jo gunstigere enn sosialen, ja.

Det er helt klart gunstigere å jobbe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...