Gå til innhold

Fotballfrue med nytt 4-dager-etter-fødselen-bilde.

Anbefalte innlegg

Til tross for oppstyret det forrige bildet skapte la hun nok en gang ut et lettkledd bilde etter denne fødselen. Denne gangen skrev hun en lengre tekst hvor hun påpeker at alle kropper er ulike. 

«Hvorfor er det greit for noen kvinner å legge ut bilder og være stolte av sin kropp, og andre ikke? Når skal vi innse at det ikke finnes noe fasitsvar? Vi bør akseptere at ingen er like. Hver kropp er unik», skriver hun i bildeteksten og legger til«Jeg er stolt av meg selv - noe jeg har all rett til å være». 

Hva tenker DOL om dette da? :) 

http://www.kk.no/showbiz/caroline-berg-eriksen-la-ut-nytt-magebilde-40649

Fortsetter under...

Enig med Cilie. Jeg fatter ikke at det er nødvendig å vise seg frem i undertøyet støtt og stadig. Og det er bare tåpelig like etter fødsel, når en vet hvor mye en blør og at en har nok med å komme seg gjennom dagen med seg selv og babyen (og evt andre barn) - å stille opp i stringtruse og posere slik. Selvsagt er hennes kropp like akseptabel som andres kropper - jeg har selv ei venninne som gikk rett inn i dongeribuksene like etter fødsel - men en trenger da vel ikke vise seg sånn frem. I alle fall ikke når en har gjort det før, og en tilsynelatende tok litt selvkritikk på det for snaue to år siden, eller når det nå var.

Jada, alle har jo sett tusen ganger før at hun er slank og lekker, men jeg skjønner virkelig ikke denne trangen til å vise seg frem i undertøyet på denne måten. Det jeg ikke liker ved det er at hun er med på å forsterke den trenden som er for tiden med at gravide ungjenter unngår å spise godt under svangerskapet fordi de ikke vil legge på seg og fordi de vil få små babyer. Det skulle hun tenkt på synes jeg - hun er jo et enormt forbilde for mange ungjenter av en eller annen grunn.

Noen ser tydeligvis slik ut etter fødsel, men det er nok mange unge jenter som vil bli ekstremt skuffet om de tror de vil se slik ut to dager etter fødsel, de fleste gjør jo ikke det.

Enig med dere alle, og enig med Cilie også. Jeg angrer at jeg la ut linken og på den måten bister til å gi henne oppmerksomheten jeg ikke syns hun skal få. 

Administrasjon: Fint om tråden slettes. 

Endret av Kayia

Annonse

Jeg tenker at hennes grunner til å gjøre dette er:  

1.) Hun elsker å vise frem den fine kroppen sin, og får et ekstra kick av å kunne vise at den er like flott rett etter fødsel. Dette er uvanlig, og det vet og liker hun.  

2.)  Hun vet at dette vil generere mye trafikk til bloggen, og dermed mer penger i kassa.

Jeg personlig forstår ikke dette behovet for å vise frem kroppen sin for likes og penger i kassa, men jeg er ikke i behov av å gjøre dette for klikk og lønn. Frua, som den perfeksjonisten hun er, er nok i behov av anerkjennelse for treningen hun hver dag har lagt ned i svangerskapet omtrent frem til åpningen var 3 cm. Hun vet også ekstremt godt at dette gir klikk som gir lønn.

Selv "ser" jeg ikke noe annet når hun viser kroppen son slik noe annet enn et smadret underliv jeg vet er der. Jeg er ikke opptatt av om andres kropper er slik eller sånn, hverken påkledd eller avkledd Så for meg er slike bilder i grunnen  revnende likegyldige/uinteressante. Like uinteressant som fødselshistorien, eplekakebaking osv. Så for meg er valget veldig enkelt. Fotbsllfrua engasjerer ikke meg lengre. Jeg har tittet inn i hennes verden, boring for øyeblikket og et annet sted i livet enn meg så jeg velger meg andre bloggere for tiden. Så får de som koser seg med innblikk i hennes liv bare fortsette med det 😀

Anonymkode: 218d5...b98

On 9/19/2016 at 7:04 AM, Kayia said:

Jeg angrer at jeg la ut linken og på den måten bister til å gi henne oppmerksomheten jeg ikke syns hun skal få. 

Administrasjon: Fint om tråden slettes. 

Det var da voldsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...