Gå til innhold

Just do it!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de vil neppe at du skal bli alvorlig syk,  nok en gang.

Anonymkode: 92f99...6f9

Det er jo ingen som forstår hvor viktige åndelige opplevelser er for meg, bortsett fra de i det alternative miljøet. Har problemer nå, det er jo mitt valg hvem jeg skal høre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo ingen som forstår hvor viktige åndelige opplevelser er for meg, bortsett fra de i det alternative miljøet. Har problemer nå, det er jo mitt valg hvem jeg skal høre på. 

Har du ikke prøvd dette x antall ganger tidligere. Og endt opp skikkelig syk hver gang? Alttid en fordel å være av tidligere erfaringer...

Anonymkode: 92f99...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke prøvd dette x antall ganger tidligere. Og endt opp skikkelig syk hver gang? Alttid en fordel å være av tidligere erfaringer...

Anonymkode: 92f99...6f9

Men tiden må da være inne en gang? 

Det er jo min livsoppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men tiden må da være inne en gang? 

Det er jo min livsoppgave.

Nei, det der er en vrangforestilling.

Anonymkode: 92f99...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det der er en vrangforestilling.

Anonymkode: 92f99...6f9

Det er der vi er uenige, jeg blir tiltrukket av åndelige ting..det er da ikke sykt? Og jeg har opplevd så mye spirituelt i dette livet, hele livet...det kan ikke være sykt? Jeg har fått opp spirituell kunst på veggene og Buddha, vil gjerne ha litt av det i livet mitt. Det gir meg en ro å se på spirituelle bilder og tegnet om.Det gir meg en god følelse å tenne røkelse, det renser i energiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Må si jeg ble litt skuffet i dag, de vil ikke at jeg skal ha åndelige opplevelser :( 

Fordi åndelige opplevelser ER sykdom - du ER ikke åndelig, det er ikke medisinene du tar som stenger for evnene dine - det er SYKDOM...

...og jeg skjønner ikke hvorfor jeg engang gidder å svare...igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Fordi åndelige opplevelser ER sykdom - du ER ikke åndelig, det er ikke medisinene du tar som stenger for evnene dine - det er SYKDOM...

...og jeg skjønner ikke hvorfor jeg engang gidder å svare...igjen...

Nei jeg blir bare trist når jeg leser sånt :( 

Jo medisinene stenger igjen, det er helt sikkert. Enten det er sykdom eller evner, medisiner stenger igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Fordi åndelige opplevelser ER sykdom - du ER ikke åndelig, det er ikke medisinene du tar som stenger for evnene dine - det er SYKDOM...

...og jeg skjønner ikke hvorfor jeg engang gidder å svare...igjen...

Jeg tror vi alle lider under den vrangforestilling at vi kan få Stjernestøv på bedre tanker :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg blir bare trist når jeg leser sånt :( 

Jo medisinene stenger igjen, det er helt sikkert. Enten det er sykdom eller evner, medisiner stenger igjen. 

Ja, medisinene "stenger igjen" for sykdommen. Husker du hvor dårlig du var når du gikk rundt med lommelykt om natten for et par år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Ja, medisinene "stenger igjen" for sykdommen. Husker du hvor dårlig du var når du gikk rundt med lommelykt om natten for et par år siden?

Vet jeg har vært dårlig, men det er fordi jeg ikke klarer å kontrollere evnene...man kan lett tippe over, få inn falske ting. Man kan bli gal, jeg takler det jo ikke...det er det jeg vil. Det finnes lavere nivåer og, det kommer jeg i kontakt med når jeg er redd. Man må være sterk for å takle dette, jeg vil bli sterk! 

Nei ble skuffet i dag, de spiller jo ikke på lag med meg. Suger ut all min energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

 Har problemer nå, det er jo mitt valg hvem jeg skal høre på. 

Siden du lever i et samfunn og i en familie, er det ikke så enkelt. Moralsk sett bør du også tenke på dine nærmeste når du gjør dine valg.   Spesielt gjelder det barna dine, og kommende barnebarn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Kalevaala skrev:

Siden du lever i et samfunn og i en familie, er det ikke så enkelt. Moralsk sett bør du også tenke på dine nærmeste når du gjør dine valg.   Spesielt gjelder det barna dine, og kommende barnebarn. 

Ja tenker jo på dem og. Hva er galt med å ha en healer/medium som bestemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er der vi er uenige, jeg blir tiltrukket av åndelige ting..det er da ikke sykt? Og jeg har opplevd så mye spirituelt i dette livet, hele livet...det kan ikke være sykt? Jeg har fått opp spirituell kunst på veggene og Buddha, vil gjerne ha litt av det i livet mitt. Det gir meg en ro å se på spirituelle bilder og tegnet om.Det gir meg en god følelse å tenne røkelse, det renser i energiene. 

Hver gang du beskriver hvordan du savner det spirituelle i livet ditt, klarer jeg ikke å la være å sammenligne det med narkomani. 

En narkoman prøver å holde seg unna narkotika fordi det har så ødeleggende konsekvenser i livet. Samtidig vil man alltid savne den fantastisk deilige rusen som narkotika også gir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kalevaala skrev:

Hver gang du beskriver hvordan du savner det spirituelle i livet ditt, klarer jeg ikke å la være å sammenligne det med narkomani. 

En narkoman prøver å holde seg unna narkotika fordi det har så ødeleggende konsekvenser i livet. Samtidig vil man alltid savne den fantastisk deilige rusen som narkotika også gir. 

Ja må innrømme at det er en rus, har til og med hatt det ekstatisk uten å ta narkotika. Er det rart jeg savner det? Det er jo endel av meg. Det er en sunn rus. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja må innrømme at det er en rus, har til og med hatt det ekstatisk uten å ta narkotika. Er det rart jeg savner det? Det er jo endel av meg. Det er en sunn rus. 

Det er ikke sunt når du blir alvorlig syk av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Det er ikke sunt når du blir alvorlig syk av det.

Nei jeg vil ikke bli alvorlig syk, er jo derfor jeg går på medisiner nå. Bare mener en gang må jeg vel takle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg vil ikke bli alvorlig syk, er jo derfor jeg går på medisiner nå. Bare mener en gang må jeg vel takle det. 

Dessverre, det tror jeg ikke kommer til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja må innrømme at det er en rus, har til og med hatt det ekstatisk uten å ta narkotika. Er det rart jeg savner det? Det er jo endel av meg. Det er en sunn rus. 

Det kunne vært en sunn rus hvis du kunne kontrollere det. Men de følelsene du savner er en del av å være psykotisk. Ekstase, rus og overåndelighet. Helt enig at det kan være fantastisk. Og at det vanlige livet kan være kjedelig i forhold. Men du mister kontrollen. Prøv om du kan leve med ditt behov for åndelighet på et lavere nivå, som en del av hverdagen. Et tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...