Gå til innhold

Just do it!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, stjernestøv skrev:

JA :D Skrev en e.post til henne men glemte å skrive om det, skrev bare at jeg ville "hoppe i det" og "ta tak i livet mitt". Ja det gir mening, så det traff meg :) 

Jeg tror at mange store endringer kan spores tilbake til små ting.

Jeg håper du er inspirert til å hoppe uti flere ting og følge opp de endringene du allerede har gjort.:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Jeg tror at mange store endringer kan spores tilbake til små ting.

Jeg håper du er inspirert til å hoppe uti flere ting og følge opp de endringene du allerede har gjort.:)

 

Ja får prøve å gjøre mer, og følge opp...

Ble bare litt kvalm og urolig i kveld, tenker så mye på ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du er ganske drøy må Lillemus 

Anonymkode: 67e46...924

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Drøy ja, det syntes jeg også. Litt ufint å antyde sånt.

Anonymkode: 92f99...6f9

En ting er å poste uten eget nick når man legger ut om personlige og mulig gjennkjennbare ting, men å kritisere andre ikke-anonyme uten å bruke nick er en uting syns jeg. Man bør kunne stå såpass for personlig kritikk at man tilkjennegir seg syns jeg.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

JA :D Skrev en e.post til henne men glemte å skrive om det, skrev bare at jeg ville "hoppe i det" og "ta tak i livet mitt". Ja det gir mening, så det traff meg :) 

Hærlig! :D Ps. Må bare fortelle deg at jeg liker Stjernestøv i bedrings-form veldig godt! Jeg digger humoren og den nye tilstedeværelsen din såå godt - håper du selv finner mer glede i denne tilværelsen etterhvert også ! Ganske artig å være tilstede i verden skjønner du ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Hærlig! :D Ps. Må bare fortelle deg at jeg liker Stjernestøv i bedrings-form veldig godt! Jeg digger humoren og den nye tilstedeværelsen din såå godt - håper du selv finner mer glede i denne tilværelsen etterhvert også ! Ganske artig å være tilstede i verden skjønner du ;):D

Takk :) Ja får prøve å være tilstede i denne verden å se hvordan det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...