Trine Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 AnonymBruker skrev (På 25.9.2016 den 21.58): Ja ok, men stemmer ikke det da? Du nevner at om den ikke har vokst/er noe større på et år så er det ikke farlig. Anonymkode: 88e8e...7cc Ekspander Du altså, grubler fælt du! Du får nok ringe legen og be de ta en biopsi. Det tror jeg er eneste måten for å få deg til å slutte å bekymre deg. Men da tar det vel ikke så lang tid før du finner en ny kul et annet sted som du kan bekymre deg for. Det spiller ihvertfall ikke noen rolle hva jeg sier, du er jo akkurat like bekymra som du var da du skrev første innlegg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Trine skrev (På 25.9.2016 den 22.08): Du altså, grubler fælt du! Du får nok ringe legen og be de ta en biopsi. Det tror jeg er eneste måten for å få deg til å slutte å bekymre deg. Men da tar det vel ikke så lang tid før du finner en ny kul et annet sted som du kan bekymre deg for. Det spiller ihvertfall ikke noen rolle hva jeg sier, du er jo akkurat like bekymra som du var da du skrev første innlegg. Ekspander Hva hadde du gjort om du var meg da? Bare latt den være eller legetime. Anonymkode: 88e8e...7cc 0 Siter
Trine Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 AnonymBruker skrev (På 25.9.2016 den 22.18): Hva hadde du gjort om du var meg da? Bare latt den være eller legetime. Anonymkode: 88e8e...7cc Ekspander Det har jeg da svart på mange ganger allerede. Jeg hadde latt den være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Trine skrev (På 25.9.2016 den 22.38): Det har jeg da svart på mange ganger allerede. Jeg hadde latt den være. Ekspander Er ikke det en regel om at alle kuler må sjekkes opp hos legen da? Anonymkode: 88e8e...7cc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.