Gå til innhold

Hva er dette oppå hodebunnen?

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ok, men stemmer ikke det da? Du nevner at om den ikke har vokst/er noe større på et år så er det ikke farlig.

Anonymkode: 88e8e...7cc

Du altså, grubler fælt du! Du får nok ringe legen og be de ta en biopsi. Det tror jeg er eneste måten for å få deg til å slutte å bekymre deg. Men da tar det vel ikke så lang tid før du finner en ny kul et annet sted som du kan bekymre deg for. Det spiller ihvertfall ikke noen rolle hva jeg sier, du er jo akkurat like bekymra som du var da du skrev første innlegg.

Fortsetter under...

9 minutter siden, Trine skrev:

Du altså, grubler fælt du! Du får nok ringe legen og be de ta en biopsi. Det tror jeg er eneste måten for å få deg til å slutte å bekymre deg. Men da tar det vel ikke så lang tid før du finner en ny kul et annet sted som du kan bekymre deg for. Det spiller ihvertfall ikke noen rolle hva jeg sier, du er jo akkurat like bekymra som du var da du skrev første innlegg.

Hva hadde du gjort om du var meg da? Bare latt den være eller legetime.

Anonymkode: 88e8e...7cc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...