Gå til innhold

Har du gjort noe spennende i dag?

Har du gjort noe spennende i dag?  

7 stemmer

1. 1. Har du gjort noe spennende i dag?

• Ja
      3
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller har du bare sittet hjemme og sturet?

Anonymkode: 9ef54...0b7

Spennende og spennende - jeg (og kjæresten min) har satt en nye løperekord i dag, vi har for første gang jogget sammenhengende 10 km uten å stanse. :) Ikke noe verdensrekordtempo, faktisk veldig sakte, men vi konkurrerer bare mot oss selv så det spiller ingen rolle. :) Ellers har det kommet en ny fugleart på fuglemateren i helgen og i dag kom spettmeisen innom en tur også, den har jeg ikke sett i hele sommer. Små gleder. :) 

7 minutes ago, Trine said:

Jeg har gjort det samme som jeg gjør hver dag. Har ikke sittet inne og sturet selv om dagen ikke akkurat kan kalles spennende. Den har vært spennende nok for meg.

Bra du er fornøyd. :)

Anonymkode: 53526...bec

Annonse

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må få meg mer viljestyrke! Bare jeg får gjort ting blir det bedre.

Jeg har en firbent som står for viljestyrken her i gården. Han drar meg ut i skogen et par timer hver dag :) Kan man egentlig få seg mer viljestyrke? Kan det trenes opp?

6 minutes ago, Trine said:

Jeg har en firbent som står for viljestyrken her i gården. Han drar meg ut i skogen et par timer hver dag :) Kan man egentlig få seg mer viljestyrke? Kan det trenes opp?

De sier det... ikke at jeg selv skjønner det, fordi jeg tenker at man må jo ha viljestyrke for å trene?

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sier det... ikke at jeg selv skjønner det, fordi jeg tenker at man må jo ha viljestyrke for å trene?

Det hender ofte at jeg egentlig ikke gidder ut og jogge, men jeg sier til meg selv at jeg kommer til å angre etterpå om jeg ikke gjør det og så drar jeg ut allikevel. Og jeg har aldri angret på at jeg gjorde det! :) 

10 minutes ago, Lillemus said:

Det hender ofte at jeg egentlig ikke gidder ut og jogge, men jeg sier til meg selv at jeg kommer til å angre etterpå om jeg ikke gjør det og så drar jeg ut allikevel. Og jeg har aldri angret på at jeg gjorde det! :) 

Jeg og fungerer nok sånn, men jeg er ikke fornøyd med "innsatsen", jeg må gjøre mer av det jeg gjør.

Spennende og spennende, fru Blom!

Jeg gjorde noe koselig i går - var på hyttetur på fjellet med mann og to vennepar til. I går hadde vi lang koselig frokost i hyttefeltet, restemåltid før vi ryddet og reiste hjem. Vel hjemme igjen var det litt rydding og tøyvask og prat med ungene. Ikke akkurat spennende, men en fin søndag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...