Gå til innhold

Tenker å farge håret blondt, tanker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Mann på 21 år som tenker å farge håret mitt til denne fargen her ca: https://www.instagram.com/p/BKi7OvZgz0F/?taken-by=erichagberg

Tycks?

Anonymkode: 3b485...83f

Kjør på! Om du blir misfornøyd er det bare å farge det på nytt eller å snaue hodet. :) Det vokser jo ut igjen.

2 timer siden, Lillemus skrev:

Kjør på! Om du blir misfornøyd er det bare å farge det på nytt eller å snaue hodet. :) Det vokser jo ut igjen.

Ok. Men må jeg være tan i huden for å passe en slik farge? Kan vel ikke være blek i huden og ha den hårfargen? Ref til han instagram-brukeren som jo har farge.

54 minutter siden, Xtra skrev:

Hvis du ønsker å se ut som en partysvenske så kjør på ;)

Uansett, som Lillemus sier, det vokser jo ut igjen, det er ikke akkurat som å ta en tatovering.

Han fyren der er modell btw :)

Men vet du hvilken blond farge det der er? Altså som han fyren bruker på instabildet?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men vet du hvilken blond farge det der er? Altså som han fyren bruker på instabildet?

Det er tydelig at det er striper; en mørkere farge i bunn og lyse striper oppå. Slikt er ikke lett å få til selv, du bør nok gå til en flink frisør. Hva fargene heter har jeg ikke peiling på, og det tviler jeg på at noen kan se.

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg!? Du snakker med den i Norge som man minst om sånt her nå altså! :D Ta med deg et bilde og stikk til frisøren og ta en prat så blir dere enige tenker jeg. Snakk med fagfolk - det er lurest for et godt resultat. Det koster antagelig flesk for øvrig.

54 minutter siden, Xtra skrev:

Det er tydelig at det er striper; en mørkere farge i bunn og lyse striper oppå. Slikt er ikke lett å få til selv, du bør nok gå til en flink frisør. Hva fargene heter har jeg ikke peiling på, og det tviler jeg på at noen kan se.

Hmm striper ja, trodde det bare han farga håret blondt på toppen der. Fordi slike striper er vel kompliserte?

46 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg!? Du snakker med den i Norge som man minst om sånt her nå altså! :D Ta med deg et bilde og stikk til frisøren og ta en prat så blir dere enige tenker jeg. Snakk med fagfolk - det er lurest for et godt resultat. Det koster antagelig flesk for øvrig.

Ok. Hva mener du at det koster flesk?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm striper ja, trodde det bare han farga håret blondt på toppen der. Fordi slike striper er vel kompliserte?

Striper er vanskelig å få pent selv, ja, tror ikke jeg ville anbefale å forsøke. Men igjen - det er jo ikke snakk om et giftemål; om du ikke vil bruke penger på frisør er det bare å prøve. Det gror jo ut igjen... Og kan evt. også farges på nytt.

22 minutter siden, Xtra skrev:

Striper er vanskelig å få pent selv, ja, tror ikke jeg ville anbefale å forsøke. Men igjen - det er jo ikke snakk om et giftemål; om du ikke vil bruke penger på frisør er det bare å prøve. Det gror jo ut igjen... Og kan evt. også farges på nytt.

Hmm, er jo meget stiv pris da. Hun under her nevner 1500,-, og det er for mye. 

https://www.instagram.com/p/7BHwl-Rq8X/?taken-by=erichagberg Sjekk her f.eks, her ser det jo ut som håret er bare farga på toppen?

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det der er vel prisen hos den aller dyreste frisøren i Oslo?

Det er mange år siden jeg stripet håret, jeg bor i Trondheim og da betalte jeg over en tusing i alle fall så jeg tror ikke 1500,- er å ta i så veldig hardt nei.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den blonde fargen heter ikke noe spesielt. Skal man lysne håret må man bruke bleking. Frisørene har ulike væsker (som jeg ikke husker hva heter nå) som de blander med blekepulver alt ettersom hvor kraftig blekingen skal være. Så lar de blekingen sitte til ønsket resultat er oppnådd. Det avhenger av hvor mørkt hår man har fra før. Å få et godt resultat med bleking er ikke så lett, med mindre man har en vanlig nordisk hårfarge (også kalt kommunegrått :P ) og skal ha hele håret så lyst som mulig. Da er det bare å kline i guffa og la det virke i 30 min. Det finnes mange eksempler på bleking som har endt med rosa eller grønt hår, så hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til frisøren.

Vet ikke om det er noen forskjell på prisen på langt eller kort hår, men 1500 kr høres ganske sannsynlig ut.

45 minutter siden, Trine skrev:

Den blonde fargen heter ikke noe spesielt. Skal man lysne håret må man bruke bleking. Frisørene har ulike væsker (som jeg ikke husker hva heter nå) som de blander med blekepulver alt ettersom hvor kraftig blekingen skal være. Så lar de blekingen sitte til ønsket resultat er oppnådd. Det avhenger av hvor mørkt hår man har fra før. Å få et godt resultat med bleking er ikke så lett, med mindre man har en vanlig nordisk hårfarge (også kalt kommunegrått :P ) og skal ha hele håret så lyst som mulig. Da er det bare å kline i guffa og la det virke i 30 min. Det finnes mange eksempler på bleking som har endt med rosa eller grønt hår, så hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til frisøren.

Vet ikke om det er noen forskjell på prisen på langt eller kort hår, men 1500 kr høres ganske sannsynlig ut.

Han modellen hadde jo brunt hår og nå har han blond, synes du ikke det passa på han?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...