Gå til innhold

Liker du å spise og drikke ting?

Liker du å spise og drikke ting?  

1 stemme

1. 1. Liker du å spise og drikke ting?

• JA
      1
    • NEI
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

5 minutes ago, Trine said:

Neineinei...alt som er dødt er ting. Bord, sofa, tv.... Det som lever eller har levd er ikke ting ;)

Lurer på om jeg skal prøve cannabis. Tuller ikke, jeg er lei av dette livet. Alkohol gjør meg bare sløv... samme med benzo. Men det er 2 ulemper, og det første er at det kan være skadelig for psyken, og det andre er at det er ulovlig.

Anonymkode: 35aee...628

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg skal prøve cannabis. Tuller ikke, jeg er lei av dette livet. Alkohol gjør meg bare sløv... samme med benzo. Men det er 2 ulemper, og det første er at det kan være skadelig for psyken, og det andre er at det er ulovlig.

Blir man ikke litt sløv av cannabis også? Nei, jeg vet ikke jeg, men de jeg har sett når de nettopp har røyka, har ikke virket veldig smarte :P Hun ene mente hun ikke forsto hvordan noen kunne røyke dette hele tiden, man ble jo helt tullete av det. Men folk reagerer vel forskjellig. Jeg blir jo mer hyperaktiv av alkohol, mens du tydeligvis blir sløv. Men en jeg kjente røyka cannabis, så gikk han over på amfetamin og gudene vet hva. Startet veldig uskyldig, endte opp med selvmord, eller, selvfølgelig, plata, politi og det meste annet dritt som følger med. Så jeg tør ikke prøve sånt, vil ikke risikere å gjøre livet mer innvikla enn det allerede er. Men noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde noe som gjorde meg litt nummen og likegyldig da, skal innrømme det. Men jeg vet ikke hva det skulle være.

1 hour ago, Trine said:

Blir man ikke litt sløv av cannabis også? Nei, jeg vet ikke jeg, men de jeg har sett når de nettopp har røyka, har ikke virket veldig smarte :P Hun ene mente hun ikke forsto hvordan noen kunne røyke dette hele tiden, man ble jo helt tullete av det. Men folk reagerer vel forskjellig. Jeg blir jo mer hyperaktiv av alkohol, mens du tydeligvis blir sløv. Men en jeg kjente røyka cannabis, så gikk han over på amfetamin og gudene vet hva. Startet veldig uskyldig, endte opp med selvmord, eller, selvfølgelig, plata, politi og det meste annet dritt som følger med. Så jeg tør ikke prøve sånt, vil ikke risikere å gjøre livet mer innvikla enn det allerede er. Men noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde noe som gjorde meg litt nummen og likegyldig da, skal innrømme det. Men jeg vet ikke hva det skulle være.

Sant nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...