AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Hei! Jeg har slitt med IBS-D i over 13 år nå. Prøvd alt du kan tenke deg av dietter , endring av kosthold osv. You name it- i have tried it!! Jeg går nå på AAP og har nå innsett av arbeid ikke er noe jeg klarer lenger. Hva må jeg gjøre? Har tidligere lest at å få innvilget enn uføretrygd pga ibs er vanskelig ..? Jeg har itillegg angst/deprimisjoner. Kan dette være nok til å få uføretrygd? Vet at det må foreligge legeerklæringer osv ved en søknad også. Hvordan blir veien min videre nå? Anonymkode: 85c1b...46f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 15 minutes ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg har slitt med IBS-D i over 13 år nå. Prøvd alt du kan tenke deg av dietter , endring av kosthold osv. You name it- i have tried it!! Jeg går nå på AAP og har nå innsett av arbeid ikke er noe jeg klarer lenger. Hva må jeg gjøre? Har tidligere lest at å få innvilget enn uføretrygd pga ibs er vanskelig ..? En sykdomsdiagnose i seg selv er ikke avgjørende for trygdespørsmålet. Det er konsekvensene som er avgjørende. 15 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har itillegg angst/deprimisjoner. Kan dette være nok til å få uføretrygd? Vet at det må foreligge legeerklæringer osv ved en søknad også. Hvordan blir veien min videre nå? Det første du bør gjøre er å snakke med fastlegen. Anonymkode: 5b502...1c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Det har jeg selvfølgelig gjort. Anonymkode: 85c1b...46f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 1 minute ago, AnonymBruker said: Det har jeg selvfølgelig gjort. Anonymkode: 85c1b...46f Og hva mener h*n? Anonymkode: 5b502...1c7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.