AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 Skrevet 29. september 2016 Liker du dyr? Jeg misliker alle domestiserte dyr. Hund, katt, hest, gris - you name it. De er ekle alle sammen. Dyr skal være ville, frie, og helst redd for mennesker. Man skal forsøke å snike seg inn på dem, for å få opplevelsen, det er ikke sånn at de skal komme galopperende med masse slim og sikkel, og hoppe og mase. Anonymkode: e1efd...de4 0 Siter
Trine Skrevet 30. september 2016 Skrevet 30. september 2016 Ja, jeg liker dyr. Lurer fælt på hvordan griser du har møtt som hopper og maser med masse slim og sikkel? Høres ut som noen ganske interessante griser 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 Skrevet 30. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker du dyr? Ja, selvfølgelig. Anonymkode: 883ce...b88 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. september 2016 Skrevet 30. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker du dyr? Jeg misliker alle domestiserte dyr. Hund, katt, hest, gris - you name it. De er ekle alle sammen. Dyr skal være ville, frie, og helst redd for mennesker. Man skal forsøke å snike seg inn på dem, for å få opplevelsen, det er ikke sånn at de skal komme galopperende med masse slim og sikkel, og hoppe og mase. Anonymkode: e1efd...de4 Ja jeg liker dyr og deres renhet 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 På 30.9.2016 den 0.35, AnonymBruker skrev: Liker du dyr? Jeg misliker alle domestiserte dyr. Hund, katt, hest, gris - you name it. De er ekle alle sammen. Dyr skal være ville, frie, og helst redd for mennesker. Man skal forsøke å snike seg inn på dem, for å få opplevelsen, det er ikke sånn at de skal komme galopperende med masse slim og sikkel, og hoppe og mase. Anonymkode: e1efd...de4 Jeg er glad i dyr. Har selv to katter, de sikler overhodet ikke. 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Er glad i dyr. Spesielt hunder. Savner sårt en hund, men kan ikke ha en nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.