Gjest Gargamel Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde nok vært mer deprimert uten kokka, som har bedre effekt enn SSRI, vil jeg, nesten, si. Anonymkode: 79d9e...a58 Ok. Jeg skal ikke påstå verken det ene eller det andre. 0 Siter
Trine Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter hva jeg fant at har honning litt lavere glukemisk indeks (GI) enn "bordsukker", dvs. fører det ikke til så raskt stigning i blodsukker. Det betyr at det kanskje er sunnere (også om man ser bort i fra vitaminer etc. som finnes i honning)? Men det er like mye kalorier/energi i karbohydratene som er i honning og bordsukker, så vektmessig behøver det ikke bli noen forskjell. Ja, hvis man er fornøyd med vekten så bør man jo spise slik at den ikke forandrer seg. Anonymkode: ddd11...5e9 Ja, det er sant. Jeg tenker at man spiser vel fordi man har lyst på noe/er sulten. Da hjelper det ikke å droppe sukker for det vil jo da bli erstattet med andre ting. Drikke blir litt anderledes. Man drikker jo fordi man er tørst og da kan jo brus lett erstattes med vann. Men det finnes jo ikke noe spiselig som ikke inneholder noenting Jaja, uansett, honning er godt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 12 minutes ago, Trine said: Ja, det er sant. Jeg tenker at man spiser vel fordi man har lyst på noe/er sulten. Da hjelper det ikke å droppe sukker for det vil jo da bli erstattet med andre ting. Drikke blir litt anderledes. Man drikker jo fordi man er tørst og da kan jo brus lett erstattes med vann. Men det finnes jo ikke noe spiselig som ikke inneholder noenting Jaja, uansett, honning er godt Jeg tror ikke det er usunt med sukker i seg selv. Det er jo f.eks. endel sukker i gulrøtter. Er mengden det går på. Men med kokka så fyller man ganske raskt opp "kvoten". Det er dårlig at 0,5 liters koster 21 kr, når 1,5 liters koster 27-28-29 kr...!!! Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
Trine Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det er usunt med sukker i seg selv. Det er jo f.eks. endel sukker i gulrøtter. Er mengden det går på. Men med kokka så fyller man ganske raskt opp "kvoten". Det er dårlig at 0,5 liters koster 21 kr, når 1,5 liters koster 27-28-29 kr...!!! Anonymkode: ddd11...5e9 Jeg drikker ikke så mye kokka. I perioder kan jeg stappe innpå ganske mye sjokolade, men jeg gjør jo ikke det hver dag. Kanskje jeg ikke spiser nok sukker til at det vil utgjøre noe på vekta å kutte det ut. Ja, det der har jeg også tenkt på. Det er jo fryktelig uøkonomisk og kjøpe 0,5 liter, men man kan jo ikke kjøpe 1,5 liter uten å drikke opp alt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 7 minutes ago, Trine said: Jeg drikker ikke så mye kokka. I perioder kan jeg stappe innpå ganske mye sjokolade, men jeg gjør jo ikke det hver dag. Kanskje jeg ikke spiser nok sukker til at det vil utgjøre noe på vekta å kutte det ut. Ja, det der har jeg også tenkt på. Det er jo fryktelig uøkonomisk og kjøpe 0,5 liter, men man kan jo ikke kjøpe 1,5 liter uten å drikke opp alt. Nei, det holder seg ikke til neste dag. Virker nesten som det er et slags plot for å gjøre folk hektet, slik at de kjøper hver dag i stedet for 2-3 ganger i uka. #BigSugar Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
Trine Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det holder seg ikke til neste dag. Virker nesten som det er et slags plot for å gjøre folk hektet, slik at de kjøper hver dag i stedet for 2-3 ganger i uka. #BigSugar Anonymkode: ddd11...5e9 Jeg kan klare å ha den i 2 dager, men det er garantert et plot ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 26 minutes ago, Trine said: Jeg kan klare å ha den i 2 dager, men det er garantert et plot ja. Det klarer ikke jeg, av flere grunner enn at den blir doven, vel. Men skal si praten på forumet går mye rundt dette med kokka. Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 38 minutter siden, Trine skrev: Jeg kan klare å ha den i 2 dager, men det er garantert et plot ja. To dager? Når flasken først er åpnet syntes jeg den mister piffen etter 3-4 timer, max. Anonymkode: 79d9e...a58 0 Siter
Trine Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det klarer ikke jeg, av flere grunner enn at den blir doven, vel. Men skal si praten på forumet går mye rundt dette med kokka. Anonymkode: ddd11...5e9 Ja, kokka er et hett DOL-tema. 0 Siter
Trine Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: To dager? Når flasken først er åpnet syntes jeg den mister piffen etter 3-4 timer, max. Anonymkode: 79d9e...a58 Ja, den mister litt piffen, men det er liksom begrenset hva det er plass til inni meg, så 1,5 liter på en dag skjer kun på veldig varme sommerdager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Nå har jeg kommet til den avgjørelsen å ikke drikke mer kokka i dag/kveld/natt...! Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 19 timer siden, Trine skrev: Ja, kokka er et hett DOL-tema. Det rare er at for ett år siden visste ingen på DOL hva kokka var! Anonymkode: 79d9e...a58 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 32 minutes ago, AnonymBruker said: Det rare er at for ett år siden visste ingen på DOL hva kokka var! Anonymkode: 79d9e...a58 Så sånn var det nok med det. Men men. Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så sånn var det nok med det. Men men. Anonymkode: ddd11...5e9 Man har ikke mer morro enn man lager selv, vel. Anonymkode: 79d9e...a58 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 1 minute ago, AnonymBruker said: Man har ikke mer morro enn man lager selv, vel. Anonymkode: 79d9e...a58 Sånn er det nok. Noe sånt. Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sånn er det nok. Noe sånt. Anonymkode: ddd11...5e9 For et liv er det bare å si. men men. Anonymkode: 79d9e...a58 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 1 minute ago, AnonymBruker said: For et liv er det bare å si. men men. Anonymkode: 79d9e...a58 Sånn er det nok. Noe sånt. mern men Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det nok. Noe sånt. mern men Anonymkode: ddd11...5e9 Noe i den duren, vel. Anonymkode: 79d9e...a58 0 Siter
Trine Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det rare er at for ett år siden visste ingen på DOL hva kokka var! Anonymkode: 79d9e...a58 Dolere lærer fort 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 5 minutes ago, Trine said: Dolere lærer fort Virker ikke som DOL-fruene har lært at de har fullverdig liv. Og har de lært definisjonen! For hva er definisjonen? Fullverdig liv: 1. Jobb 2. Fritid og hobbies 3. Familie og sosialt liv 4. Penger 5. Ferier og reiser Anonymkode: ddd11...5e9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.