Gå til innhold

Hva hadde dere gjort her? Seriøse svar

Anbefalte innlegg

Vil bare si at dette ikke er noe form for trolling etc, er et helt seriøst spm.

Hva hadde du gjort her? Har en kul i hodebunnen om man kan kalle det det. 1-2 mm, hard. Du hadde merka den for 1 år siden og den hadde ikke endra seg noe. Man kan ikke se den, kan bare beføle den med fingra.

Anonymkode: 74685...301

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort her? Har en kul i hodebunnen om man kan kalle det det. 1-2 mm, hard. Du hadde merka den for 1 år siden og den hadde ikke endra seg noe. Man kan ikke se den, kan bare beføle den med fingra.

Jeg har en sånn kul i hodebunnen og har hatt den i maaange år, har lurt på om det er en stein. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst svar; kanskje du kan ta det til etterretning: 

Jeg hadde latt den være, ingen endringer på ett år tyder på at det ikke er noe.
Hvis den hadde plaget meg så mye at jeg fikk angst med tanke på hva det hadde vært, så hadde jeg tatt en tur til legen for å få sjekket den, og ikke spurt på et forum hvor ingen av medlemmene har noen som helst forutsetning for å svare deg riktig på hva det kan være.

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEG hadde ikke gjort noe som helst siden den har vært helt uforandret i ett år og den ikke var ubehagelig eller smertefull. Men her er det DEG det er snakk om og du er tydeligvis voldsomt engstelig over denne kulen så bestill deg en legetime i morra og få slutt på bekymringene.

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La legen ta en titt.

Anonymkode: c1689...ab0

Annonse

28 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Seriøst svar; kanskje du kan ta det til etterretning: 

Jeg hadde latt den være, ingen endringer på ett år tyder på at det ikke er noe.
Hvis den hadde plaget meg så mye at jeg fikk angst med tanke på hva det hadde vært, så hadde jeg tatt en tur til legen for å få sjekket den, og ikke spurt på et forum hvor ingen av medlemmene har noen som helst forutsetning for å svare deg riktig på hva det kan være.

Hæ? Så om det er ingen endringer på et år så betyr det plustselig det ikke er noe farlig?

14 minutter siden, Lillemus skrev:

JEG hadde ikke gjort noe som helst siden den har vært helt uforandret i ett år og den ikke var ubehagelig eller smertefull. Men her er det DEG det er snakk om og du er tydeligvis voldsomt engstelig over denne kulen så bestill deg en legetime i morra og få slutt på bekymringene.

Hmm okey:)

Så det er sånn at om den er uforandret på et år så betyr det at det ikke er noe farlig? Hmm.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Hvordan kul er det du har? Er den liten?

Er ganske liten, litt mindre enn en ert. Den kom etter jeg ble kastet ut i en fontene med masse stein og grums, var full i blåmerker på ryggen og etter det. Har hatt problemer med ryggen etter det og. 

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er ganske liten, litt mindre enn en ert. Den kom etter jeg ble kastet ut i en fontene med masse stein og grums, var full i blåmerker på ryggen og etter det. Har hatt problemer med ryggen etter det og. 

Åja men da er det noe annet. Den kulen du har fått er pga du kastet opp.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja men da er det noe annet. Den kulen du har fått er pga du kastet opp.

Ja mulig det er noe annet :) Men husker en som var skalla, han var lobotobert. Han hadde masse store kuler i hodet, lurte på hva det var. 

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja mulig det er noe annet :) Men husker en som var skalla, han var lobotobert. Han hadde masse store kuler i hodet, lurte på hva det var. 

Men hvordan kan du få en kul av å kaste opp? Makes no sense.

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan du få en kul av å kaste opp? Makes no sense.

Nei jeg kastet ikke opp. Jeg ble kasten ut i en fontene av to gutter, var vel 18 år på den tiden. Husker politiet kjørte meg hjem, de sa jeg måtte komme ned å anmelde det dagen etter. Gjorde ikke det, jeg var full. 

40 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Du spurte hva vi andre hadde gjort, gjorde du ikke? Jeg svarte på det.

Ok:)

Men du sier at man har hatt en kul i et år og den er uforandra, så tyder dette på at det er ikke er noe farlig?

40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg kastet ikke opp. Jeg ble kasten ut i en fontene av to gutter, var vel 18 år på den tiden. Husker politiet kjørte meg hjem, de sa jeg måtte komme ned å anmelde det dagen etter. Gjorde ikke det, jeg var full. 

Åjaa okey.

Kan du se kulen din tydelig? Eller er den bare under huden?

1 time siden, stjernestøv skrev:

Den er under huden men kjenner den tydelig. 

Hmm altså noe ala det jeg har. Vil du si din er større enn 1-2 mm? Og er den hard når du tar på den? Du kan lissom ikke "kaste" kulen rundt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...