Gå til innhold

Hva hadde dere gjort her? Seriøse svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde sikkert ved et legebesøk bedt legen ta en titt når jeg var innom i ett eller annet ærend. Jeg hadde nok ikke bestilt legetime spesifikt for noe som er 1-2 mm, ikke synlig, knapt følbart og uforandret over tid. 

Anonymkode: 7bf1b...780

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm altså noe ala det jeg har. Vil du si din er større enn 1-2 mm? Og er den hard når du tar på den? Du kan lissom ikke "kaste" kulen rundt.

Anonymkode: 74685...301

Er vel noe sånt ja og den er hard. 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sikkert ved et legebesøk bedt legen ta en titt når jeg var innom i ett eller annet ærend. Jeg hadde nok ikke bestilt legetime spesifikt for noe som er 1-2 mm, ikke synlig, knapt følbart og uforandret over tid. 

Ja okey. Vil du da si at noe som er 1-2 mm, ikke synlig og ikke uforandret, ikke er noe farlig? Hva kan det være i hodebunnen?

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hørtes ut akkurat som meg!

Hvorfor drar du ikke til legen med den kulen? Føler du at det er ingenting?

Føler det er en stein og at den har vært der i mange år, er nok innkapslet så ikke noe å bry seg med. 

Jeg ville ikke vurdert det til å være noe farlig. Hva det er kan selvfølgelig ikke jeg svare deg på. Det finnes så mye utvekster/kuler/cyster/fibromyalgi/hudforandringer med latinske navn som er vanlig og helt ufarlig. De kan man fjerne om de er til sjenanse av en eller annen grunn.

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Føler det er en stein og at den har vært der i mange år, er nok innkapslet så ikke noe å bry seg med. 

Hmm hos meg også. Så tror du det ikke har noe med fallet ditt å gjøre? Hadde du ikke kulen også før fallet?

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke vurdert det til å være noe farlig. Hva det er kan selvfølgelig ikke jeg svare deg på. Det finnes så mye utvekster/kuler/cyster/fibromyalgi/hudforandringer med latinske navn som er vanlig og helt ufarlig. De kan man fjerne om de er til sjenanse av en eller annen grunn.

Okii.

Så du selv hadde ikke dratt til legen for det?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm hos meg også. Så tror du det ikke har noe med fallet ditt å gjøre? Hadde du ikke kulen også før fallet?

Jo tror det har noe med fallet å gjøre, hadde ikke kul der før det. Men det får være som det er...

Annonse

45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo tror det har noe med fallet å gjøre, hadde ikke kul der før det. Men det får være som det er...

Hmm, hva er det jeg kan ha da mon tro. Fettklump kanskje?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki, hvorfor? Siden den ikke har endra seg på 1år?

Fordi du beskriver den som følbar, 1-2 mm, ikke synlig, uendret. Det er da ingenting som tyder på at det er noe som krever undersøkelse med tanke på at det skulle være noe farlig. Om det plaget meg hadde jeg oppsøkt hudlege og fått den fjernet.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok:)

Men du sier at man har hatt en kul i et år og den er uforandra, så tyder dette på at det er ikke er noe farlig?

Nei, jeg sier ikke kategorisk at en kul som ikke har forandret seg på ett år ikke er farlig. Men hvis jeg hadde hatt en slik "kul" du beskriver, så hadde jeg ikke vært bekymret for den og derfor ikke tenkt noe mer på det. 

Du overdriver angsten veldig omkring dette, og bør på grunn av dette ta en tur til legen for å få h*n til å se på denne kulen.

På 2.10.2016 den 19.34, stjernestøv skrev:

Ja det er mulig det er fettklump. 

Ikke for å mase på deg. Men den kulen du kjenner i hodebunnen, vil du si at den sitter fast, eller kan du flytte på den rundt?

På 2.10.2016 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Fordi du beskriver den som følbar, 1-2 mm, ikke synlig, uendret. Det er da ingenting som tyder på at det er noe som krever undersøkelse med tanke på at det skulle være noe farlig. Om det plaget meg hadde jeg oppsøkt hudlege og fått den fjernet.

Kanskje litt mer, 2-3 mm. 

Fjerne? Kan vel ikke bare fjerne noe under huden uten å vite spesifikt hva det er? Man tar vel røntgen og slikt for å finne ut hva det er for så å fjerne om det skulle trengs?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...