Gå til innhold

Hva hadde dere gjort her? Seriøse svar

Anbefalte innlegg

På 2.10.2016 den 19.47, Bokormen123 skrev:

Nei, jeg sier ikke kategorisk at en kul som ikke har forandret seg på ett år ikke er farlig. Men hvis jeg hadde hatt en slik "kul" du beskriver, så hadde jeg ikke vært bekymret for den og derfor ikke tenkt noe mer på det. 

Du overdriver angsten veldig omkring dette, og bør på grunn av dette ta en tur til legen for å få h*n til å se på denne kulen.

Ok takk. 

Men han over sier at man kan fjerne en slik liten kul. Er dette noe man kan gjøre med engang hos fastlegen, eller må man ta bilder og slikt for å vite 100% hva det er?

Anonymkode: 74685...301

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk. 

Men han over sier at man kan fjerne en slik liten kul. Er dette noe man kan gjøre med engang hos fastlegen, eller må man ta bilder og slikt for å vite 100% hva det er?

Kan ikke du bare reise til legen med disse spørsmålene dine, i stedet for å gnure og spørre og grave her inne - og uansett hva slags svar du får, å klarer å du likevel å stille nye spørsmål. Det eneste vi kan gjøre er uansett å gjette - så hvorfor i h**** ikke reise til den legen snart og få dette ut av verden?

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk. 

Om den sjenerer, uroer, bør fjernes diskuteres dette med fastlege som kan fjerne evnt videresender deg til hudlege. Så sendes det de har fjernet til undersøkelse/biopsi.

Anonymkode: 7bf1b...780

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om den sjenerer, uroer, bør fjernes diskuteres dette med fastlege som kan fjerne evnt videresender deg til hudlege. Så sendes det de har fjernet til undersøkelse/biopsi.

Nei den verken uroer/sjenerer eller slike ting. Er som sagt meget lite så tviler på at legen vil klare å si noe eksakt der og da.

Hva tenker du legen vil si?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei den verken uroer/sjenerer eller slike ting. Er som sagt meget lite så tviler på at legen vil klare å si noe eksakt der og da.

Hvis den ikke uroer eller sjenerer hvorfor alle disse innleggene? Jeg aner ikke hva en lege evnt vil si om du oppsøker en

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den ikke uroer eller sjenerer hvorfor alle disse innleggene? Jeg aner ikke hva en lege evnt vil si om du oppsøker en

Du hadde ikke brydd deg om du hadde hatt det damme i hodebunnen? 

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke brydd deg om du hadde hatt det damme i hodebunnen? 

Som jeg skrev tidligere så finnes det så mye ufarlige greier som dukker opp på hud og under hud så noe tilsvarende det du beskriver tror jeg ikke jeg ville brukt mye tanketid på. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men om den ikke uroer deg - hvorfor har du gnålt om den i flere uker da?

Var hos legen idag for noe annet men spurte om det i hodebunnen og.

Jeg sa at jeg hadde falt(stemmer ikke) og fått den kulen, også kjente han på kulen og sa at det var ingenting. Burde kanskje utelatt å sagt at jeg falt. Tanker?

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa at jeg hadde falt(stemmer ikke) og fått den kulen, også kjente han på kulen og sa at det var ingenting. Burde kanskje utelatt å sagt at jeg falt. Tanker?

Neida, det var sikkert kjempelurt å lyve for legen om noe som tydeligvis bekymrer deg utrolig mye mer enn du er villig til å innrømme. Men stol på legen - det er INGENTING!

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herre min hatt - ENDELIG kunne du fått et kvalifisert svar på dette, og så klarer du faktisk å lyve for legen noe som gjør at du altså ikke klarer å slå deg til ro med svaret du har fått? Hva er det egentlig som er galt med deg???

3 timer siden, Lillemus skrev:

Neida, det var sikkert kjempelurt å lyve for legen om noe som tydeligvis bekymrer deg utrolig mye mer enn du er villig til å innrømme. Men stol på legen - det er INGENTING!

Lyve? Så siden jeg løy så fikk ikke jeg det svaret jeg trengte?

Når han kjente på det så sa han nei det der er ingenting.

1 time siden, Bokormen123 skrev:

Å herre min hatt - ENDELIG kunne du fått et kvalifisert svar på dette, og så klarer du faktisk å lyve for legen noe som gjør at du altså ikke klarer å slå deg til ro med svaret du har fått? Hva er det egentlig som er galt med deg???

Han kjente på kulen jo.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når han kjente på det så sa han nei det der er ingenting.

1 - 2 millimeter er virkelig ingenting i denne sammenhengen. Du ville nok fått et atskillig større merke dersom du virkelig hadde falt.

Hvis du ikke har noen andre millimeterstore ujevnheter i huden på resten av kroppen, er du uvanlig - eh - plettfri.

12 minutter siden, laban skrev:

1 - 2 millimeter er virkelig ingenting i denne sammenhengen. Du ville nok fått et atskillig større merke dersom du virkelig hadde falt.

Hvis du ikke har noen andre millimeterstore ujevnheter i huden på resten av kroppen, er du uvanlig - eh - plettfri.

Skrev feil. Den er kanskje 2-3 mm, ikke 1mm. Hard. 

Føles veeldig ut som en talgkjertel. Tanker?

8 minutter siden, laban skrev:

2 - 3 mm eller 1 - 2 mm spiller liten rolle.  Finn noe annet å pirke på.

Du hadde ikke dratt til legen med altså? Er jo fortsatt en kul. Og alle kuler må vel sjekkes opp. Såvidt jeg vet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...