Gå til innhold

Hva hadde dere gjort her? Seriøse svar

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke dratt til legen med altså? Er jo fortsatt en kul. Og alle kuler må vel sjekkes opp. Såvidt jeg vet.

Anonymkode: 74685...301

Jeg regner ikke en usynlig prikk på 2 mm som en kul.  Men nå har du jo vært hos legen, hvis det var sant?  Og han var enig med meg, det er ingenting. Saken avsluttet. 

Fortsetter under...

2 minutter siden, laban skrev:

Jeg regner ikke en usynlig prikk på 2 mm som en kul.  Men nå har du jo vært hos legen, hvis det var sant?  Og han var enig med meg, det er ingenting. Saken avsluttet. 

Prikk faktisk. Kan jo kjenne den som en kjertel typ. Ja var hos legen og han ristet bare på hodet, men før det sa jeg at det skyldtes at jeg hadde slått meg.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja var hos legen og han ristet bare på hodet, men før det sa jeg at det skyldtes at jeg hadde slått meg.

Jeg forstår ikke helt hvordan man skulle kunne få en usynlig kul på 2 mm i hodebunnen ved et fall.  Det kan nok tenkes at legen også lurte litt på akkurat det.  At du liksom skulle skrønt om dette for å forvirre legen og dermed få et svar du kan tvile på, får meg til å lure på om hele greia er oppspinn.  Men jeg er likevel enig med legen - det er ingenting. 

1 time siden, laban skrev:

Jeg forstår ikke helt hvordan man skulle kunne få en usynlig kul på 2 mm i hodebunnen ved et fall.  Det kan nok tenkes at legen også lurte litt på akkurat det.  At du liksom skulle skrønt om dette for å forvirre legen og dermed få et svar du kan tvile på, får meg til å lure på om hele greia er oppspinn.  Men jeg er likevel enig med legen - det er ingenting. 

Usynlig? Jeg kjenner den jo klart med fingrene, selvom det ikke stikker ut lissom. Under huden. 

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han trodde det hadde noe med fallet å gjøre kanskje?

Så bestill en ny legetime, fortell akkurat hvordan denne kulen ble oppdaget og få han til å sjekke under de rette forutsetninger. 

Ferdig diskutert.

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usynlig?  

Du skrev "Man kan ikke se den" i startinnlegget. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han trodde det hadde noe med fallet å gjøre kanskje?

Ingen faller med hodet først og får (bare) et merke eller en kul på størrelse med et knappenålshode.  Dessuten vil ikke en lege feilvurdere noe som egentlig er mistenkelig / risikofylt bare fordi pasienten tror det har en annen årsak.

1 time siden, Bokormen123 skrev:

Så bestill en ny legetime, fortell akkurat hvordan denne kulen ble oppdaget og få han til å sjekke under de rette forutsetninger. 

Ferdig diskutert.

Og det tror du vil utgjøre noen forskjell? Du tror legen endrer mening om jeg sier det?

1 time siden, laban skrev:

Du skrev "Man kan ikke se den" i startinnlegget. 

Ingen faller med hodet først og får (bare) et merke eller en kul på størrelse med et knappenålshode.  Dessuten vil ikke en lege feilvurdere noe som egentlig er mistenkelig / risikofylt bare fordi pasienten tror det har en annen årsak.

Jada, man kan ikke se noen kul ja.

Ja det er jo forsåvidt sant. Men usikker på om jeg ikke bare burde sagt at jeg ikke falt. Men når han tok på den greia så det ut som han ikke ble bekymra overhode. Hmm.

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det tror du vil utgjøre noen forskjell? Du tror legen endrer mening om jeg sier det?

Nei, jeg mener har helt rett - men det er DU som åpenbart ikke klarer å slå deg til ro med svaret siden du løy om årsaken til at kulen var der.

Gjest Gargamel

Jeg synes ikke du bør dra til legen en gang til, med mindre kulen vokser betydelig. Du har allerede fått en vurdering, og legehjelp er en begrenset ressurs uansett hvem som betaler. 

Det har neppe noe å si at du sa du falt. Man får ikke små vorter av å falle.

10 timer siden, Bokormen123 skrev:

Nei, jeg mener har helt rett - men det er DU som åpenbart ikke klarer å slå deg til ro med svaret siden du løy om årsaken til at kulen var der.

Legen kjente jo nesten ikke på kulen. Var bare et touch ca også var det det er ingenting. Rart.

Annonse

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg synes ikke du bør dra til legen en gang til, med mindre kulen vokser betydelig. Du har allerede fått en vurdering, og legehjelp er en begrenset ressurs uansett hvem som betaler. 

Det har neppe noe å si at du sa du falt. Man får ikke små vorter av å falle.

Ser den. Men legen trodde nok på at jeg falt. Men når han kjente på den var det ingen bekymring.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...