Gå til innhold

Hva hadde dere gjort her? Seriøse svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan i alle fall ikke si at du ikke er bekymret for hva dette kan være, du er veldig intens med denne kulen.

Jeg har og flere sånne kuler i hodebunnen og øverst i nakken, men kan ikke si jeg bryr meg veldig om dem. Jeg har ikke undersøkt hva de kan være, selv om jeg har hatt dem noen år. Regner med jeg evt. ville fått andre symptomer om det skulle vært noe farlig...

Du får ta deg en ny tur til legen, slutte å lyve og evt få behandling for uroen din rundt denne kulen...

33 minutter siden, Psykojenta skrev:

Du kan i alle fall ikke si at du ikke er bekymret for hva dette kan være, du er veldig intens med denne kulen.

Jeg har og flere sånne kuler i hodebunnen og øverst i nakken, men kan ikke si jeg bryr meg veldig om dem. Jeg har ikke undersøkt hva de kan være, selv om jeg har hatt dem noen år. Regner med jeg evt. ville fått andre symptomer om det skulle vært noe farlig...

Du får ta deg en ny tur til legen, slutte å lyve og evt få behandling for uroen din rundt denne kulen...

Hvordan kuler i hodebunnen?

Anonymkode: 74685...301

Annonse

7 timer siden, vfjs skrev:

Har hatt en slik kul i hodebunnen i 10 år. Fikk beskjed om at det hva en fettkul. Du kan jo bare dra til legen å få den undersøkt , så får du fort svar på det. 'Men jeg regner nok med at det bare En fettkul

Og den kulen din i hodebunnen. Kan du se den? Og hvor stor ca, 2-3 mm ca?

Var hos legen Idag og for noe annet og spurte om det i hodebunnen da også. 

Han sa at jeg ikke burde bekymre meg overhodet. At alle kuler under 1 cm er ingenting, og at kulen min som er under en halv meter er ingenting. 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at jeg ikke burde bekymre meg overhodet. At alle kuler under 1 cm er ingenting, og at kulen min som er under en halv meter er ingenting. 

Du var hos legen for noe annet både tirsdag og i dag?  Du verden...

Hvis jeg hadde hatt en kul som nærmet seg halvmeteren, hadde jeg nok tatt turen jeg også.  Men så lenge den holdt seg under en halv centimeter, hadde den nok fått passere :P

Endret av laban
41 minutes ago, AnonymBruker said:

Hypo?

Anonymkode: 1ee56...989

45 minutter siden, laban skrev:

Du var hos legen for noe annet både tirsdag og i dag?  Du verden...

Hvis jeg hadde hatt en kul som nærmet seg halvmeteren, hadde jeg nok tatt turen jeg også.  Men så lenge den holdt seg under en halv centimeter, hadde den nok fått passere :P

Joda men har jo hørt tilfeller hvor folk har vært hos legen med kul, der legen har sagt at det er ingenting, men at det har visst seg å være alvorlig. Men dette gjelder kiler som er over 1 cm?

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda men har jo hørt tilfeller hvor folk har vært hos legen med kul, der legen har sagt at det er ingenting, men at det har visst seg å være alvorlig. Men dette gjelder kiler som er over 1 cm?

Her må du stole på legen din, jeg hengte meg bare opp i den halvmeteren. 

Annonse

På 6.10.2016 den 12.44, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere osv. Bør jeg legge det fra mehc eller kontakte legen igjen.

Jeg tror du troller nå. Du har fått mengder med svar som alle sier det samme, men du fortsetter å gnåle om det samme uansett. Enten får du kutte ut og glemme det hele eller så får du ta deg en tur til legen og fortelle det akkurat som det er og si at du er ekstremt engstelig over denne bittelille kulen.

18 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg tror du troller nå. Du har fått mengder med svar som alle sier det samme, men du fortsetter å gnåle om det samme uansett. Enten får du kutte ut og glemme det hele eller så får du ta deg en tur til legen og fortelle det akkurat som det er og si at du er ekstremt engstelig over denne bittelille kulen.

Jeg var jo hos han Idag og han toucha kulen og sa at det var ingenting å bekymre seg for. At alt under 1 cm er ikke farlig.

Hva hadde du gjort? Hadde du spurt om å få tatt bilde av den, eller?

• Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...