stjernestøv Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Det begynner i morgen, skal du se det? Det skal jeg- 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det begynner i morgen, skal du se det? Det skal jeg- Nei, det er lenge siden jeg så på Farmen. Før pleide det å være morsomt, nå er det bare snålinger med som allerede i forkant går ut i media og sier at de er med bare for å lage kvalm og sabotere. Synes TV2 skal endre hele konseptet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, Lillemus skrev: Nei, det er lenge siden jeg så på Farmen. Før pleide det å være morsomt, nå er det bare snålinger med som allerede i forkant går ut i media og sier at de er med bare for å lage kvalm og sabotere. Synes TV2 skal endre hele konseptet. Er kjekt med snålinger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Det begynner i morgen, skal du se det? Det skal jeg- Nei, ser ikke på tv. Anonymkode: e9e84...552 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ser ikke på tv. Anonymkode: e9e84...552 Å bare på nett tv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Å bare på nett tv? Ja, og DVD/BluRay. Anonymkode: e9e84...552 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Ja det tror jeg at jeg skal få med meg om jeg ikke glemmer det i tide og utide. Har en lei tendens til ikke å klare følge serier 😀 Men det er vel repriser samlet opp i slutten av uka ksnskje? Anonymkode: f2fda...ed5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det tror jeg at jeg skal få med meg om jeg ikke glemmer det i tide og utide. Har en lei tendens til ikke å klare følge serier 😀 Men det er vel repriser samlet opp i slutten av uka ksnskje? Anonymkode: f2fda...ed5 Ja pleier å gå reprise i helgen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Suverent 😀 Da skal jeg klare å få med meg det meste om det fenger. Anonymkode: f2fda...ed5 1 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Vi gleder oss Max til farmen i år. Er en bekjent med i år, han hjalp meg mye for en del år siden, blir rart å se andre sider enn bare den hjelpsomme gutten og 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Åh, er det der de setter opp gjerder for kyr, og melker dem! Også kan de spinne garn og selge i handelssenteret, så får de kanskje hvetemel, eller litt honning. Også pleier det å være spikkekonkurranse. Anonymkode: 9d61e...9ec 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.