AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 Hei! Jeg prøver meg med dette spørsmålet her: Jeg har naturlig blondt hår med noen lyse striper tatt hos frisøren. Liker ikke så godt min egen blondfarge, og stripene er litt smågule. Derfor ønsker jeg å farge håret mitt i en annen finere blondfarge. Spørsmålet er: skal jeg tørre å gjøre det selv hjemme, eller skal jeg gjøre det hos frisøren? Jeg har en tanke om at det kanskje ikke er så vanskelig å gå fra en blondfarge til en annen, at det ikke er så stor risiko, men jeg tar muligens feil. Jeg tenker også at resultatet ikke nødvendigvis blir bra hos frisøren heller... Hva gjør dere andre? Noen som har skiftet blondfarge der ute? Jeg vurderer å kjøpe en av disse: L'ORÉAL RÉCITAL PRÉFÉRENCE 10.21, L'ORÉAL EXCELLENCE CREME 10, eller L'ORÉAL RÉCITAL PRÉFÉRENCE 9.13. Anonymkode: d036f...445 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 Har du forsøkt en skikkelig lillashampoo fra frisør? Den tar bort gulfarge og gjør virkelig underverk uten at du trenger å farge eller bleke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.