Gå til innhold

Farge blondt hår hjemme...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg prøver meg med dette spørsmålet her:

Jeg har naturlig blondt hår med noen lyse striper tatt hos frisøren. Liker ikke så godt min egen blondfarge, og stripene er litt smågule. Derfor ønsker jeg å farge håret mitt i en annen finere blondfarge. Spørsmålet er: skal jeg tørre å gjøre det selv hjemme, eller skal jeg gjøre det hos frisøren? 

Jeg har en tanke om at det kanskje ikke er så vanskelig å gå fra en blondfarge til en annen, at det ikke er så stor risiko, men jeg tar muligens feil. Jeg tenker også at resultatet ikke nødvendigvis blir bra hos frisøren heller... Hva gjør dere andre? Noen som har skiftet blondfarge der ute?

Jeg vurderer å kjøpe en av disse: L'ORÉAL RÉCITAL PRÉFÉRENCE 10.21, L'ORÉAL EXCELLENCE CREME 10, eller L'ORÉAL RÉCITAL PRÉFÉRENCE 9.13. 

Anonymkode: d036f...445

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413929-farge-blondt-h%C3%A5r-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...