Gå til innhold

Nå må vel IS ha sporet meg opp?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg har ikke kjennskap eller kontakt med andre enn min slekt på facebook. Alle de er norske. Da må vel dette være IS mennesker som har funnet meg siden jeg får bare sånne islam folk til venneforslag? Så får jeg gruppeforslag om islamistiske grupper. Ivertfall sånne som har sånne islam skrift. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at noe farlig har skjedd, som om IS vet hvem jeg er... er dere enige?

Jeh får nesten ingen norske forslag for tiden...

vhs4yf.png

jsg7yt.png

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413949-n%C3%A5-m%C3%A5-vel-is-ha-sporet-meg-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Så får jeg gruppeforslag om islamistiske grupper. Ivertfall sånne som har sånne islam skrift. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at noe farlig har skjedd, som om IS vet hvem jeg er... er dere enige?

Nei IS er nok ikke ute etter deg, er en liten mulighet for at noen har hacket kontoen din (bytt passord for sikkerhets skyld), mest sannsynlig er det bare harmløse tilfeldigheter som at du har vært på et arrangement som var veldig flerkulturelt eller du har søkt etter en islamist som var i nyhetene eller noe sånn

Anonymkode: 8d9b8...b2e

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei IS er nok ikke ute etter deg, er en liten mulighet for at noen har hacket kontoen din (bytt passord for sikkerhets skyld), mest sannsynlig er det bare harmløse tilfeldigheter som at du har vært på et arrangement som var veldig flerkulturelt eller du har søkt etter en islamist som var i nyhetene eller noe sånn

Ok. Men jeg er ikke med på flerkulturelle arrangementer på facebook eller utenom. Jeg bor på omsorgsbolig og har autisme uten interesse for å søke etter IS folk på nettet. Jeg ser på youtubeklipp av krig nyheter avogtil en skjelden gang, men youtube har vel ikke noe med facebook tror jeg... i de sisste månedene er det omtrendt bare islamister som står på "venner du kanskje kjenner" lista. Kan de ha hacket facebook kontoen min uten å poste ting der? Og kan islamister ha hacket mobilen min også, siden favorittkontaktene mine fjernes og byttes på? Note 4 mobil.

29 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har ikke kjennskap eller kontakt med andre enn min slekt på facebook. Alle de er norske. Da må vel dette være IS mennesker som har funnet meg siden jeg får bare sånne islam folk til venneforslag? Så får jeg gruppeforslag om islamistiske grupper. Ivertfall sånne som har sånne islam skrift. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at noe farlig har skjedd, som om IS vet hvem jeg er... er dere enige?

Jeh får nesten ingen norske forslag for tiden...

vhs4yf.png

jsg7yt.png

Hva mener du IS vil deg?

Anonymkode: 7a495...283

Blomsterfluen

Hva mener du IS vil deg?

Reise til dit jeg bor og drepe meg, for de vet at jeg har skrevet om privat tingene mine på facebook, ved å oversette det jeg skrev der med google translate? Hørt meg prate via mikrofonen som er hacket, når jeg leste inn ordene allah acbarr inn på google oversetter for å se hva det betydde. Etter jeg gjorde det kom det bare islamister på venneforslag på facebook...

21 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Reise til dit jeg bor og drepe meg, for de vet at jeg har skrevet om privat tingene mine på facebook, ved å oversette det jeg skrev der med google translate? Hørt meg prate via mikrofonen som er hacket, når jeg leste inn ordene allah acbarr inn på google oversetter for å se hva det betydde. Etter jeg gjorde det kom det bare islamister på venneforslag på facebook...

Hvorfor skulle du være viktig nok til at IS brukte ressurser på å spore deg opp og komme etter deg?

Annonse

Blomsterfluen
14 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Hvorfor skulle du være viktig nok til at IS brukte ressurser på å spore deg opp og komme etter deg?

Jeg aner ikke. Men en muligget kan jo være at fordi jeg er så unyttig, og is reiser til norge for å drepe flere med bombene og maskingeværene sine enn bare meg, men at jeg er en de må drepe fordi jeg sier grove ting for gøy på forskjellige språk i google oversetter appen som de i is syns er hån mot allah eller noe sånt... jeg bare tipoer mrn det er jo en mulighet.

21 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg aner ikke. Men en muligget kan jo være at fordi jeg er så unyttig, og is reiser til norge for å drepe flere med bombene og maskingeværene sine enn bare meg, men at jeg er en de må drepe fordi jeg sier grove ting for gøy på forskjellige språk i google oversetter appen som de i is syns er hån mot allah eller noe sånt... jeg bare tipoer mrn det er jo en mulighet.

Dette er jo bare tull!

Blomsterfluen
27 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Dette er jo bare tull!

Hvorfor er det tull? Is kan jo ha hørt meg når jeg moret meg med google oversetteren når jeg var på stranda i spania. Det var da mibilen min begynte å leve sitt eget liv.

15 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvorfor er det tull? Is kan jo ha hørt meg når jeg moret meg med google oversetteren når jeg var på stranda i spania. Det var da mibilen min begynte å leve sitt eget liv.

Dette er bare tull og tøys. IS aner ikke engang at du eksisterer. Hvis du har søkt på krig eller islam eller noe sånt på youtube så er nok svaret der. Alt på internett henger sammen. Om jeg søker på ett eller annet i Google så er det garantert reklame for det samme på fb etterpå, vi legger igjen spor etter oss overalt på nettet.

4 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Som Lillemus sier, alt på internett henger sammen. Når du søker på et ord så blir det fanget opp og du vil få reklame relatert til det du har søkt på. Jeg kan garantere at IS ikke kommer for å drepe deg.

Annonse

25 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvordan kan det ha seg at denne typen faenskap av "personer du kanskje kjenner" forslag kommer opp???

Screenshot_2016-10-11-13-41-29.png

Han der minner mer om en "islamist" ja, kan jo være en soldat fra et muslimsk land evt en sivilist som liker å se "tøff" ut også selvsagt. Byttet du passord på telefonen din? Har du sjekket at du ikke har oppgitt land som et muslimsk land eller noe slikt? Uansett bare legg til ekte venner og dropp den funksjonen der den funker visst dårlig i ditt tilfelle

Blomsterfluen

Han der minner mer om en "islamist" ja, kan jo være en soldat fra et muslimsk land evt en sivilist som liker å se "tøff" ut også selvsagt. Byttet du passord på telefonen din? Har du sjekket at du ikke har oppgitt land som et muslimsk land eller noe slikt? Uansett bare legg til ekte venner og dropp den funksjonen der den funker visst dårlig i ditt tilfelle

Jeg byttet passord og har bare familiemedlemmer og en annen venn som venn, og alle vennene er norske. Hvordan fjerner jeg den derre "personer du kanskje kjenner" funksjonen?

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg byttet passord og har bare familiemedlemmer og en annen venn som venn, og alle vennene er norske. Hvordan fjerner jeg den derre "personer du kanskje kjenner" funksjonen?

Du kan ikke fjerne den, bare la være å bruke den.

32 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvordan kan det ha seg at denne typen faenskap av "personer du kanskje kjenner" forslag kommer opp???

Screenshot_2016-10-11-13-41-29.png

Har du sett på islamistvideoer på YouTube, eller vært inne på slike nettsider?

Blomsterfluen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett på islamistvideoer på YouTube, eller vært inne på slike nettsider?

Nei. Ingen av de tingene. Bare på nyhetsvideoer fra cnn som tilfeldig dukker opp på hot now lista på youtube. Men jeg har sett på "hidden camera" misshandlings avsløringsvideoer og søkt på epileptic seizures på mange forskjellige språk inklusive arabisk språk for å se på utenlandske epilepsianfall på youtube.

33 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei. Ingen av de tingene. Bare på nyhetsvideoer fra cnn som tilfeldig dukker opp på hot now lista på youtube. Men jeg har sett på "hidden camera" misshandlings avsløringsvideoer og søkt på epileptic seizures på mange forskjellige språk inklusive arabisk språk for å se på utenlandske epilepsianfall på youtube.

Også googlet du allah acbarr for å se hva det betydde. Dette fanger facebook opp og finner andre med samme "interesse" som de legger på "personer du kanksje kjenner" lista.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...