Bekymraallthetime Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 På en fest sprang jeg mot noen og så kom venninna mi springende rett bak meg så jeg krasjet med begge knærne inn i et skap. Etter krasjet fikk jeg store smerter i det ene kneet, men dette gikk over utover kvelden ettersom jeg var beruset. Men de neste dagene etter festen hadde jeg en stor blåflekk på det ene kneet som ikke var vondt og en liten blåflekk på det andre som fortsatte å gjøre vondt i flere dager. Det er 3 uker siden dette skjedde og det ene kneet gjør fortsatt veldig vondt, om jeg kommer borti det føles dt ut som om jeg krasjer på nytt. Var å sjekket kneet til legen 3 dager etter krasjet pga. smertene. Bare lurte på om jeg evt. burde få sjekket det igjen eller om jeg bare er hypokonder å tror at noe er galt fordi det fortsatt er veldig vondt? 0 Siter
Gjest Skrevet 9. oktober 2016 Skrevet 9. oktober 2016 Føler du for å dra til legen, dra til legen. Du som kjenner din kropp best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.