Gå til innhold

Blåflekker på knærne

Anbefalte innlegg

Bekymraallthetime

På en fest sprang jeg mot noen og så kom venninna mi springende rett bak meg så jeg krasjet med begge knærne inn i et skap. Etter krasjet fikk jeg store smerter i det ene kneet, men dette gikk over utover kvelden ettersom jeg var beruset. Men de neste dagene etter festen hadde jeg en stor blåflekk på det ene kneet som ikke var vondt og en liten blåflekk på det andre som fortsatte å gjøre vondt i flere dager. Det er 3 uker siden dette skjedde og det ene kneet gjør fortsatt veldig vondt, om jeg kommer borti det føles dt ut som om jeg krasjer på nytt. Var å sjekket kneet til legen 3 dager etter krasjet pga. smertene. Bare lurte på om jeg evt. burde få sjekket det igjen eller om jeg bare er hypokonder å tror at noe er galt fordi det fortsatt er veldig vondt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413996-bl%C3%A5flekker-p%C3%A5-kn%C3%A6rne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...