Gå til innhold

Film/serie hvor en ungdomsgutt låg i koma og var på eventyr i koma-verden?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Han prøvde å hugge seg ut av koma-steinen som var gjennomsiktig, mens han såg moren si til ham "please wake up" men så måtte han hjelpe vennene i nød mens han nesten klarte å hugge seg ut av komaen for å kunne våkne, så han måtte forlate moren i komasteinen og hjelpe de inni koma-verdenen. Hvilken film/serie var dette? Den var fra 80-90 tallet tror jeg.

Fortsetter under...

Nicklusheletida
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Han prøvde å hugge seg ut av koma-steinen som var gjennomsiktig, mens han såg moren si til ham "please wake up" men så måtte han hjelpe vennene i nød mens han nesten klarte å hugge seg ut av komaen for å kunne våkne, så han måtte forlate moren i komasteinen og hjelpe de inni koma-verdenen. Hvilken film/serie var dette? Den var fra 80-90 tallet tror jeg.

Virker som du er mye overlatt til deg selv om dagen. Har du ingen jobb lenger ?

Blomsterfluen
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Virker som du er mye overlatt til deg selv om dagen. Har du ingen jobb lenger ?

Jeg går på dagtilbud jobben hver dag. Jeg får bare "flash-backs" om ting jeg har sett på tv som satte spor i følelsene mine, fra 80 90 tallet da jeg var bare barn under 12 år. Jeg bare lurer på hva disse filmene heter, er det så sosialt galt?

Nicklusheletida
37 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg går på dagtilbud jobben hver dag. Jeg får bare "flash-backs" om ting jeg har sett på tv som satte spor i følelsene mine, fra 80 90 tallet da jeg var bare barn under 12 år. Jeg bare lurer på hva disse filmene heter, er det så sosialt galt?

The odyssey ?

Annonse

Blomsterfluen
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

The odyssey ?

Ååå tusen takk. Jeg såg odyssey introen på youtube nå og jeg kjente igjenn mellodien og alt sammen. Det var den serien jeg tenkte på. I 1992 var jeg 6-7 år.

Nicklusheletida
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ååå tusen takk. Jeg såg odyssey introen på youtube nå og jeg kjente igjenn mellodien og alt sammen. Det var den serien jeg tenkte på. I 1992 var jeg 6-7 år.

Bare hyggelig :) Jeg har ikke sett den selv, men fant det ut ved å Google :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...