Gå til innhold

Det er jo omtrent ingen som gidder å svare på innlegg her inne. Hvorfor??

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg har postet noe får jeg ingen respons. Tenker ikke folk på at de som poster her sitter å hele tiden venter på et svar. Blir lei meg rett og slett. Er nok ikke interessant nok som person. Noen som vet om et annet sted, som kan anbefales? Men jeg får nok ikke svar på det heller. God helg i alle fall, og ja, jeg vet at jeg sutrer! Men jeg blir faktisk litt lei meg

Anonymkode: 4749c...d44

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg har postet noe får jeg ingen respons. Tenker ikke folk på at de som poster her sitter å hele tiden venter på et svar. Blir lei meg rett og slett. Er nok ikke interessant nok som person. Noen som vet om et annet sted, som kan anbefales? Men jeg får nok ikke svar på det heller. God helg i alle fall, og ja, jeg vet at jeg sutrer! Men jeg blir faktisk litt lei meg

Da får du nesten linke til innlegget da.

Anonymkode: 683e5...b19

God helg 😀 jeg kan ikke svare for andre enn meg selv og jeg svarer kun om jeg føler jeg kan bidra med noe. Kanskje du har stillet spm jeg ikke vet svaret på eller mangler erfaring med, eller medisinspm? I og med at du er anonym så er det vanskelig å vite. Jeg titter i grunnen inniom bare av gsmmel vane når jeg tenker meg om. Det er generelt et negativt forum, består av få personer som stiller samme spm om og om igjen,  de samme sutrerne og i tillegg alle disse våsetrådene som stort sett består av, sånn er det nok, vel, vel og fullverdig. 

Mine besøk blir sjeldnere og stadi kortere i tid. Men det er helt greit 😀 jeg foretrekker, selv om jeg er psyk/syk å omgi meg med positivitet, folk med litt driv og humor. 

Anonymkode: 4fb29...2b5

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God helg 😀 jeg kan ikke svare for andre enn meg selv og jeg svarer kun om jeg føler jeg kan bidra med noe. Kanskje du har stillet spm jeg ikke vet svaret på eller mangler erfaring med, eller medisinspm? I og med at du er anonym så er det vanskelig å vite. Jeg titter i grunnen inniom bare av gsmmel vane når jeg tenker meg om. Det er generelt et negativt forum, består av få personer som stiller samme spm om og om igjen,  de samme sutrerne og i tillegg alle disse våsetrådene som stort sett består av, sånn er det nok, vel, vel og fullverdig. 

Mine besøk blir sjeldnere og stadi kortere i tid. Men det er helt greit 😀 jeg foretrekker, selv om jeg er psyk/syk å omgi meg med positivitet, folk med litt driv og humor. 

Hehe, måtte flire litt nå😄 Takk for at du tok deg bryet og ga et ærlig svar til en slik selvmedlidende sutrekopp😂 Nå ble jeg faktisk litt i humør igjen!

Jeg referer til de som deg har svart deg tidligere. Det kan  jo hende at du har stilt et spørsmål som vi ikke har kunnskap og erfaring om, og da blir det vanskelig for oss å gi deg respons. Du kunne vel ikke kanskje utdypet deg litt mer? Hvilke innlegg ønsker du respons på, hva omhandler de? Du må ikke tro at du ikke får svar på grunn av deg som person, så du må ikke ta det til deg. Som oftest ønsker folk å hjelpe og støtte hverandre. 

Hvis det gjelder depresjon, angst, ensomhet, relasjoner, kjærlighet eller bare generelle ting kan du også bruke forumet på sidetmedord.no 😊

Anonymkode: 95e37...233

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg referer til de som deg har svart deg tidligere. Det kan  jo hende at du har stilt et spørsmål som vi ikke har kunnskap og erfaring om, og da blir det vanskelig for oss å gi deg respons. Du kunne vel ikke kanskje utdypet deg litt mer? Hvilke innlegg ønsker du respons på, hva omhandler de? Du må ikke tro at du ikke får svar på grunn av deg som person, så du må ikke ta det til deg. Som oftest ønsker folk å hjelpe og støtte hverandre. 

Hvis det gjelder depresjon, angst, ensomhet, relasjoner, kjærlighet eller bare generelle ting kan du også bruke forumet på sidetmedord.no 😊

Anonymkode: 95e37...233

Ja, det er nok bare litt misoppfatning fra min side. Skal utdype meg mye bedre til neste gang. Tusen takk for svar og tips om annet forum:)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er generelt et negativt forum, består av få personer som stiller samme spm om og om igjen,  de samme sutrerne og i tillegg alle disse våsetrådene som stort sett består av, sånn er det nok, vel, vel og fullverdig. 

selv om jeg er psyk/syk å omgi meg med positivitet, folk med litt driv og humor. 

Ja må si meg enig, brukerne her viser tegn på autisme psykose eupf og depresjon bla.a, det kan være belastende for omgivelsene, godt å høre at du er pfrisk

On topic: Svarer egentlig ingen her, er ingen med min psykdom her (eller andre steder på internettet tilsynelatende..), og er lite interessert i mennesker, så da er det ikke så mye jeg kan bidra med her

Anonymkode: a9083...25c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...